پیروزی ترنسجندر هندی در مسابقات زیبایی اندام + عکس

© AFP 2023 / Raul Arboledaپیروزی ترنسجندر هندی در مسابقات زیبایی اندام + عکس
پیروزی ترنسجندر هندی در مسابقات زیبایی اندام + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک ترنسجندر هندی در مسابقات زیبایی اندام "بادی بیلدینگ": پیروز شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه هندی Gaylaxy یک جوان هندی بنام آریان پاشا 26 ساله که یک مرد تراجنسیتی " دوجنسگرا" است در مسابقات بدنسازی Musclemania شرکت کرد و جای دوم را گرفت.
او در مصاحبه با این نشریه اعتراف نموده گفت: "من همیشه آرزو داشتم در گروه مردان شرکت کنم. اکنون این یگانه آرزوی من برآورده شد". 

پاشا تمرینات بدنسازی را در سن 18 سالگی آغاز کرده بود و برای کنکور بدنسازان ترنسجندر امریکا آماده می شد، اما بعد از آنکه نتوانست ویزا بگیرد با مردان دیگر تقاضای خود را برای مسابقات دهلی ارسال کرد.
پاشا گفت:« در گروه زنان مدال دریافت کرده ام اما همیشه در آرزوی مسابقه با مردان بودم. من از هر دقیقه هنرنمایی روی صحنه لذت بردم. من اصلا نگران چیزی نبودم و مثل قهرمان هنرنمایی کردم». 

خانواده و دوستان وی هنگام برگزاری مسابقات Musclemania برای تشویق او پشت صحنه ایستاده و او را همراهی می کردند.
در ماه فبروری سال آینده، او قصد دارد تا در رقابت فدراسیون بین المللی بدن سازی و تناسب اندام به طور همزمان در دو دسته "همسوجنسیتی و فراجنسیتی" اشتراک کند.
یکی بودن هویت جنسیتی فرد با ویژگی‌های جسمانی او را اصطلاحاً هم‌سوجنسی (Cisgender) می‌گویند. بدین معنی که کسی که به لحاظ جسمانی و ظاهری، مرد یا زن به‌شمار می‌آید، در درون نیز، چنین احساسی داشته باشد و رفتارهایی مطابق با آن، از خود بروز دهد، یک فرد هم‌سوجنس است. هم‌سوجنس را هم‌سوجنسیت نیز گفته‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала