افرادی که با استفاده از یوتیوب در طول سال، میلیونر شده اند

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureافرادی که با استفاده از یوتیوب در طول سال، میلیونر شده اند
افرادی که با استفاده از یوتیوب در طول سال، میلیونر شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجلهٔ فوربس فهرست پردرآمدترین بلاگرهای شبکه انترنتی یوتیوب را نشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در صدر فهرست پردرآمدترین بلاگرهای یوتیوب YouTube، رایان، کودک هفت ساله قرار دارد که یکجا با والدینش کانال یوتیوب Ryan Toys Review را پیش می‌برد. کانال یوتیوب رایان را که در آن سامان آلات مختلف بازی کودکان را به نمایش می‌گذارد، بیش از ۱۷ میلیون کاربر دنبال می‌کنند. ویدیوهای رایان بیش از ۲۶ میلیارد بیننده دارند. خانواده رایان از طریق این کانال یوتیوب در طول یک ۲۲ میلیون دالر درآمد داشته است.

مادری پسراش را به کمک یوتیوب به دنیا آورد - اسپوتنیک افغانستان
مادری پسراش را به کمک یوتیوب به دنیا آورد

در جایگاه دوم این فهرست جیک پال قرار گرفته است. کانال یوتیوب وی را ۱۷ میلیون نفر دنبال می‌کنند که به‌طور مداوم ویدیوهای موسیقی و کمیدی وی را تماشا می‌کنند. درآمد یک ساله وی از طریق یوتیوب بیش از ۲۱ میلیون دالر بوده است.

جایگاه سوم را تیم Dude Perfec از خود کرده اند. پنج دوستی که این کانال یوتیوب را به پیش می‌برند، در طول یک سال ۲۰ میلیون دالر به دست آورده اند. این کانال در حال حاضر نزدیک به ۳۷ میلیون دنبال‌کننده دارد.

دانیل میدلتون که در سال گذشته در صدر فهرست قرار داشت، در سال جاری در جایگاه چهارم قرار گرفته است. این گیمر بریتانیایی کانال یوتیوب DanTDM را به بازی کمپیوتری Minecraft و دیگر بازی‌های کمپیوتری اختصاص داده شده، به پیش می‌برد. کانال مذکور را ۲۱ میلیون کاربر دنبال می‌کنند و در طی سال گذشته ۱۸ میلیون دالر درآمد داشته است.

جیفری ستار، هنرمند، مدل و استیلیست امریکایی در جایگاه پنجم فهرست پردرآمدترین بلاگرهای یوتیوب قرار گرفته است. کانال یوتیوب وی تحت نام MySpace که بیش از ۱۱ میلیون دنبال‌کننده دارد، در طی یک سال گذشته ۱۸ میلیون دالر درآمد داشته است.

در میان ده پردرآمدترین کانال‌های یوتیوب MarkiplierVanoss GamingJacksepticeyePewDiePie و Logan Paul نیز قرار گرفته اند.

فوربس درآمد این بلاگرها را از تاریخ اول ماه جون سال ۲۰۱۷ تا اول جون سال ۲۰۱۸ محاسبه کرده است. قابل ذکر است که این مبلغ‌ها بدون محاسبهٔ مالیات نشر شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала