محبوبیت موتر پوتین در بین شیخ های عرب

© Sputnik / Press Service of the President of Russia/Mihail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر موتر تیز رفتار زرهدار aurus
موتر تیز رفتار زرهدار aurus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موتر ضد مرمی، راکت و بمب پوتین که یکی از ساخته های جدید موتر سازی روسیه میباشد، توجه سران عرب را به خود جلب نموده است.

به گزراش اسپوتنیک، پوتین در یک نشست مطبوعاتی فاش کرد که موتر تیز رفتار زرهدار aurus که ساخت روسیه است و رئیس جمهوری روسیه که به منظور مشارکت در نشست بیستگانه بزرگ همراه خود به ارجنتاین برده بود، توجه برخی سران کشورهای عربی را جلب کرده و برخی از این سران خواستار خرید این خودرو شدند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هنگام استراحت در جمهوری تووا - اسپوتنیک افغانستان
پوتین و موتر هایش

پوتین همچنین گفت، پیش از اینکه موتر تیزرفتار زرهدار را استفاده کند از موتر تیزرفتار دیگری استفاده میکرد، اما زیبائی این موتر جدید و راحتی آن موجب شده که آن را جایگزین موتر قبلی کند.
موتر aurus تبدیل به موتر اختصاصی پوتین در مراسم های داخلی و خارجی رسمی پوتین شده است و در همین راستا پیش از این که پوتین میدان هوائی بونس آیرس منتقل شد تا وی را از میدان هوائی به محل برگزاری همایش ببرد.
بعد از استفاده ولادیمیر پوتین، از این موتر لوکس ساخت روسیه در ماه های اخیر، یک موتر سدان و شبه لیموزین دیگر در نمایشگاه موتر مسکو در روزهای گذشته رونمایی شده که شباهت زیادی به موترهای لوکس و گرانقیمت جهان دارد.
این موتر با نام —Aurus Senat-- «آوروس سنات» محصول لوکس جدیدی از خط تولید سدان ها و لیموزین هاست که در مشارکت با موسسه تحقیقاتی دولتی روسیه با عنوان NAMIو همچنین کمپانی sollers که موترسازی شناخته شده روسی است به مرحله تولید وسیع می رسد.

مقایسه لیموزین پوتین با موتر ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
مقایسه لیموزین پوتین با موتر ترامپ

این موتر در جنوری سال 2019 برای فروش آماده شده و بر اساس گزارش ها انتظار می رود که در سال او تنها 150 عراده این نوع موتر را به فروش برسد. در نهایت این موتر برای خریداران خارجی نیز در دسترس بوده و انتظار می رود که سالیانه 10000 موتر از آن در سراسر جهان فروخته شود. موتر آوروس سنات یک موتر ملی جدید روسی است که ولادیمیر پوتین در روز مراسم تحلیف در ماه می گذشته و در طول ملاقاتش با دونالد ترامپ در هلیسینکی فنلاند در ماه جولای از آن استفاده کرد. برخی بر این باورند که پوتین با انتخاب این موتر وطنی می خواهد توانایی روسیه در کاهش وابستگی خود با کالاها و تکنولوژی وارداتی را به رخ غرب بکشد.
موتر لوکس عروس سنات از یک موتور V8 هیبرید- بنزینی 4.4 لیتری استفاده می کند که 568 اسپاور قوت تولید کرده و می تواند در عرض 6 ثانیه سرعت خود را از صفر به 60 مایل بر ساعت (96 کیلومتر فی ساعت) برساند و از یک سیستم انتقال اتوماتیک 9 سرعته سود می برد.
موتر اختصاصی ولادیمیر پوتین، کاملاً ضد مرمی و ضد بمب است و می توان آنرا به طور کامل در آب غرق کرد بدون این که آب به آن داخل نفوذ کند. از دیگر ویژگی های این موتر لوکس و مطمئن می توان به تایر های تقویت شده آن با فولاد اشاره کرد که پنچر کردن آن به هر وسیله ای غیرممکن باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала