درخواست 800 هزار دالری وکلای ترامپ از معشوقه سابق رئیس جمهور امریکا

© AP Photo / Matt Saylesدرخواست 800 هزار دالری وکلای ترامپ از معشوقه سابق رئیس جمهورامریکا
درخواست 800 هزار دالری وکلای ترامپ از معشوقه سابق رئیس جمهورامریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکلای رئیس جمهور ایالات متحده با مراجعه به دادگاه، برای دریافت مصارف حقوقی و دادگاهی پرونده استورمی دانیلز؛ ازاین ستاره پورن 800 هزار دالر مطالبه نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Fox News وکلای رئیس جمهور ایالات متحده روز دوشنبه به دادگاه مراجعه نمودند. انها قصد دارند مبلغ 800 هزار دالر را جهت پرداخت هزینه های حقوقی از بازیگر پورن استورمی دانیلز که اسم واقعی او استفانی کلیفورد است، و قبلا علیه ترامپ شکایت نموده ، دریافت کنند.
بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی، چلز هاردر، وکیل رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که شرکتش بیش از 500 ساعت را برای دفاع از ترامپ در پرونده مربوط به استورمی دانیلز صرف کرده و هزینه های قانونی آن 390 هزار دالر بوده است. بنابراین، وکیل از دادگاه درخواست می کند مبلغ معادل ساعت و هزینه های دادرسی را به منظور جلوگیری از "ادعاهای مکرر و موارد ناخواسته بعدی و انتشارات دیگر از سوی بازیگر پورنو " تعیین کند.
در شکایت نامه وکیل ترامپ گفته می شود: "این اقدامات تقریبا بی سابقه ای در تاریخ حقوقی ایالات متحده است. کلیفورد نه تنها اتهامات نامطمئن وناعادلانه راعلیه رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، منتشر ساخت، بلکه اوهمچنین به کمک وکیلش تبلیغ گسترده را براه انداخت."
گزارش شده است که؛ قاضی جیمز اوترو هنوز تصمیم خود را برای این پرونده صادر نکرده است. اما وکیل بازیگر پورن مایکل اوناتی، شکایت وکلای ترامپ را " پوچ و ظالمانه" نامید.
پیش ازاینا ستورمی دانیلز، بازیگر فیلم های پورن، از دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا شکایت کردکه بازنشر توییتی درباره کسی که ادعا می کند او را تهدید کرده بود به او "تهمت" زده است.
سپس دادگاه فدرال در لس آنجلس شکایت استفانی کلیفورد، معروف به استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن از دونالد ترامپ به اتهام توهین در توییتر را رد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала