توصیه یک وزیر پاکستانی به خلیلزاد

© Photo / EK / EKتوصیه یک وزیر پاکستانی به خلیلزاد
توصیه یک وزیر پاکستانی به خلیلزاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر حقوق بشر پاکستان به نماینده امریکا در امور افغانستان توصیه کرد در سفر به اسلام‌آباد باید "ذهنیتی کمتر متکبرانه و کمتر خصمانه" داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شیرین مزاری، وزیر حقوق بشر پاکستان در پیامی توئیتری خطاب به زلمی خلیل‌زاد، نماینده آمریکا در امور افغانستان تاکید کرد: شاید این بار شما باید در اسلام‌آباد ذهنیتی کمتر متکبرانه و کمتر خصمانه داشته باشید. 

روزنامه نیشن پاکستان نوشت، زلمی خلیل‌زاد برای مذاکره با رهبری پاکستان درباره روند سازش افغانستان در اسلام‌آباد به سر می‌برد.
خلیلزاد، در جریان این سفر ها که از تاریخ 2 تا 20 دسامبر ادامه دارد؛ پس از پاکستان، از کشورهای ، روسیه، افغانستان ازبکستان، ترکمنستان، بلژیک، امارات متحده عربی و قطر دیدن خواهد کرد.
وزارت خارجه روسیه خبر داد که، زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان در تاریخ 7 دسامبر از مسکو دیدن خواهد کرد.
در جریان این سفرخلیلزاد با مقامات افغان و دیگر گروه‌های ذینفع برای حمایت و تسهیل روند صلح افغانستان دیدار خواهد کرد. هم چنان نشست دوگانه نماینده امریکا در امور صلح افغانستان با ضمیر کابولوف نماینده رئیس جمهور روسیه برای افغانستان نیز برنامه ریزی شده است. وی همچنین با ایگور مارگولوف؛ معاون وزارت امور خارجه روسیه نیز دیدار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала