یک نجار هالندی کشتی نوح را ساخت اما نمی داند چگونه آنرا به اسرائیل منتقل کند+ عکس

CC BY-SA 2.0 / bertknot / ark of noahیک نجار هالندی کشتی نوح را ساخت اما نمی داند چگونه آنرا به اسرائیل منتقل کند+ عکس
یک نجار هالندی کشتی نوح را ساخت اما نمی داند چگونه آنرا به اسرائیل منتقل کند+ عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نجار هلندی مدعی است کشتی مدرن او که 125 متر طول، 29 متر عرض و 23 متر ارتفاع دارد، بر اساس شیوه هایی ساخته شده است که نوح از آن برای ساختن کشتی اش استفاده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک نجار هالندی توانست طی 13 سال و با هزینه تقریبی 4 میلیون یورو یک کشتی بزرگ چوبی مشابه با کشتی نوح طراحی کند.
این کشتی بزرگتر از یک زمین فوتبال و دارای پنج طبقه است و می تواند بیش از 5000 نفر را همزمان حمل کند. این کشتی هم اکنون در جنوب آمستردام قرار دارد و به عنوان یک جاذبه توریستی از آن استفاده می شود.  

وی می گوید می خواهد این کشتی 2000 تنی را به اسراییل که "به گفته وی سرزمین خدا است" منتقل کند. وی برای رسیدن به آنجا حدود 3. 1 میلیون دالر نیاز دارد زیرا کشتی فاقد موتور است و باید برای حمل آن یک کشتی اجاره کند.
هیوبرز، سازندۀ این کشتی، که امیدوار است ساخته اش آموزه های پیامبران را در تمام مناطق عبور خود گسترش دهد، داستان ساخت آن را به یک کابوس ربط می دهد. او میگوید: "در خواب دیدم که طوفان سهمگینی وزیدن گرفت، آب تمام زمین را در خود فرو برد… صحنه ها کاملا مانند طوفان نوح بود".
کشتی نوح" که در سال 2012 کار ساخت آن به دست این نجار هلندی به نام یوهان هیوبرز پایان یافت، اکنون به یک جاذبۀ گردشگری دینی تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала