روسیه گشت‌زنی کشتی امریکایی را به نزدیکی پایگاه اش رد کرد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه گشت‌زنی کشتی امریکایی را به نزدیکی پایگاه اش رد کرد
روسیه گشت‌زنی کشتی امریکایی را به نزدیکی پایگاه اش رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفته است که کشتی‌ راکتی امریکا به آب‌های سرزمین روسیه که در آن جا پایگاه نیروی دریایی کشور قرار دارد نزدیک نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه می‌گوید که کشتی‌ راکتی امریکا به آب‌های سرزمین روسیه بیش از 100 کیلومتر نزدیک نشده است و نیروهای دریایی روسیه در حال تماشا و دنبال کردن کشتی امریکایی استند.
کشتی راکتی نیروی دریایی امریکا (McCampbell) گشت‌زنی خود را 100 کیلومتر دورتر از آبهای روسیه که تحت کنترول نیروی دریایی ارتش کشور می‌باشد انجام داده است در حال حاضر نیروهای دریایی ارتش روسیه کشتی امریکا را دنبال می‌کنند، و این کشتی راکتی امریکایی 400 کیلومتر دورتر از آبهای تحت کنترول نیروهای دریایی روسیه در مرکز دریای جاپان قرار دارد.

عواقب ارسال کشتی های ناتو به دریای سیاه - اسپوتنیک افغانستان
عواقب ارسال کشتی های ناتو به دریای سیاه

پیش از این، راشل مک‌مار، سخنگوی، نیروی دریایی ایالات متحده امریکا گفته است که کشتی راکتیامریکا (McCampbell) به‌طور مستقیم از نزدیکی خلیج پتر کبیر در منطقه پریمورسکی جایی که پایگاه نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام قرار دارد عبور کرد.
راشل مک‌مار، سخنگوی نیروی دریایی اقیانوس آرام امریکا گفت: "کشتی راکتی امریکا در اطراف خلیج پتر کبیر برای به چالش کشیدن بیش از حد دریایی روسیه و حمایت از حقوق، آزادی‌ها و استفاده قانونی از دریا که در اختیار ایالات متحده امریکا و سایر کشورهاست گشت‌ زد".
سخنگوی وزارت دفاع ملی روسیه خاطر نشان کرد که کشتی نیروی دریایی امریکا 100 کیلومتر دور تر از آبهای سرزمین روسیه بوده و حتی نزدیک به آبهای روسیه نشده است. کشتی امریکا در جریان گشت‌زنی به آب‌های بین‌المللی تحت کنترول کشتی‌های ضد زیر دریایی روسیه و همچنان طیاره های نیروی دریایی روسیه قرار داشت.
پیش از این ، نیروی دریایی امریکا اعلام کرد که کشتی راکتی این کشور به‌طور مستقیم از نزدیکی خلیج پتر کبیر در منطقه پریمورسکی جایی که پایگاه نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام قرار دارد عبور کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала