ترامپ: تیلرسون احمق و کودن است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ به تیلرسون حمله کرد
ترامپ  به تیلرسون حمله کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با انتقاد شدید از رکس تیلرسون وزیر خارجه پیشین خود، او را فردی کودن و تنبل توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که تیلرسون به افشاگری درباره دونالد ترامپ و درخواست‌های رئیس جمهور از او برای قانون شکنی پرداخت، ترامپ در پیامی توئیتری وی را با واژه هایی توهین آمیز خطاب کرد.
ترامپ در توئیتر خود نوشت: "مایک پامپئو (وزیر خارجه فعلی امریکا) خیلی عالی کار می کند، من بسیار به او غرور می کنم. سلف او، یعنی رکس تیلرسون، از ظرفیت روانی لازم برخوردار نبود." 

ترامپ که از انتقادات اخیر تیلرسون سخت عصبانی شده ادامه داد: "او (تیلرسون) مثل یک تخته سنگ کودن بود، و من نتوانستم به اندازه کافی سریع از شر او خلاص شوم. او به شدت تنبل بود."
وی سپس افزود که اوضاع کنونی امریکا با روی کار آمدن پامپئو مثل یک بازی جدید شده است و روحیه قدرتمندی در ایالات متحده حکفرما شده است.
تیلرسون نه ماه پس از اخراج شدن از سمتش، روز پنج شنبه در شهر هیوستون اعلام کرد در زمان وزارت، اکثر اوقات مجبور بوده است با ترامپ مخالفت کند، چرا که رئیس جمهور از وی درخواست انجام اقداماتی را داشته است که غیرقانونی بوده اند.
او در این مصاحبه، در پاسخ به سوال مجری سی‌بی‌اس برای توصیف ترامپ، ابتدا خندید و سپس گفت: "من هیچ وقت دونالد ترامپ را تا آن روزی که از من درخواست کرد وزیر خارجه شوم ندیده بودم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала