سخنان آموزگار شاهزاده سعودی درباره دوران کودکی او

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر سخنان آموزگار شاهزاده سعودی درباره دوران کودکی او
سخنان آموزگار شاهزاده سعودی درباره دوران کودکی او - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آموزگار زبان انگلیسی شاهزاده عربستان سعودی درباره دوران کودکی وی سخن گفت.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مسئول قتل خاشقجی معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مسئول قتل خاشقجی معرفی شد
به گزارش اسپوتنیک، راشید سکای که در حال حاضر در بخش عربی بی‌بی‌سی نیوز کار می کند، در سال 1966 به شاهزادگان عربستان سعودی زبان انگلیسی آموزش میداد. وی صبح‌ها در مکتب معتبر «العجل» کار می کرد و سپس به عنوان راننده او را به قصر میبر.

به گفته سکای، برای محمد بسیار جالب بود تا با نگهبان قصر صحبت کند تا در کلاس نشسته باشد. یک بار، شاهزاده یک بی‌سیم را به صنف آورده بود و در کل زمان صنف با نگهبانان و برادرانش صحبت می‌کرد و جوک هایی را درباره آموزگار باهم رد و بدل می‌کردند. به عنوان فرزند بزرگتر او مجاز به انجام هرکاری بود.
با این وجود، سکای خاطرنشان کرد که او به سرعت به محمد و برادرانش نزدیک شده و آنها مانند بچه‌های معمولی رفتار می کردند، وی افزود:- "آنها علاقه مند به یادگیری بودند، اما می خواستند هر چه سریعتر برای بازی کردن بروند."
یک بار شاهزاده یک دوربین مداربسته را به آموزگارش نشان داده و به آرامی به او می‌گوید، که مادرش پس از زیر نظر گرفتن سکای، وی را یک جنتلمن واقعی می‌داند.
یک روز سلمان، پادشاه کنونی عربستان سعودی، خواهان دیدار با سکای شد. آموزگار برای این ملاقات آماده شد و امیدوار بود که با پدر محمد در مورد رفتار او صحبت کند. اما در ملاقات سکای تعظیم نکرده و دست بوسی نمی‌کند و تنها دست می‌دهد. پس از این اشتباه، او جرأت نمی‌کند از پسر پادشاه شکایت کند. مباشر کاخ به شدت او را برای نقض قوانین و مقررات کاخ سرزنش کرده و وی سریعا به بریتانیا بازمی‌گردد.

یادآوری می کنیم، که محمد بن سلمان بن عبد العزیز آل سعود، ولیعهد،نایب رئیس مجلس وزیران و وزیر دفاع عربستان سعودی و نیز جوانترین وزیر دفاع در جهان است. او همچنین رئیس دربار سلطنتی و عضو آل سعود است. او به عنوان قدرت اصلی دربار پدرش ملک سلمان توصیف شده‌است. بن سلمان متهم به دادن دستور قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در ترکیه است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала