درخواست ترامپ برای افزایش بودجه دفاعی امریکا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر موافقت ترامپ برای افزایش بودجه دفاعی امریکا
موافقت ترامپ برای افزایش بودجه دفاعی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکااز پنتاگون خواسته است تا بودجه دفاعی آن کشور را تا 750 میلیارد دالر افزایش دهد .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN رئیس جمهور امریکا با پنتاگون توافق نمود تا در سال اینده — 2019 بودجه دفاعی ان کشور33 میلیارد دالر افزایش یابد.
در گزارش گفته می شود که بودجه دفاعی ایالات متحده در سال آینده به 750 میلیارد دالر خواهد رسید. خاطر نشان می گردد که دونالد ترامپ پس از مشاوره با جیمز ماتیس وزیر دفاع امریکا و نماینگان سنا وگنگره برای افزایش مصارف دفاعی کشورش موافقت نمود.
ماه آگست سال جاری مجلس سنای امریکا با تصویب لایحه اختیارات دفاع ملی این کشور را افزایش دادد و، مبلغ 717 میلیارد دالر را برای تأمین مالی درگیری‌ها و جنگ‌های جاری اختصاص داد که ازاین جمله 250 میلیون دالر به اوکراین "جهت افزایش توان نظامی آنکشور"اختصاص داده شد.
سپس "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور امریکا متن نهایی لایحه موسوم به «قانون اختیارات دفاع ملی»(NDAA) که سیاست‌ها و بودجه دفاعی این کشور برای سال مالی 2019 در آن مشخص شده است، به امضا رساند و آن را به قانون تبدیل کرد.
روزنامه های امریکایی گزارش دادند که مصارف استقرار تسلیحات امریکایی در مرز با مکسیکو برای این کشور از 42 تا 110 میلیون دالر برای دولت امریکا تمام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала