دلیل سرمایه گذاری غول های رسانه‌ای امریکا در هند

© REUTERS / Saumya Khandelwal دلیل سرمایه گذاری غول های رسانه‌ای امریکا در هند
دلیل سرمایه گذاری غول های رسانه‌ای امریکا در هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیرا شرکت هی رسانه‌ای ایالات متحده امریکا علاقمند سرمایه گذاری در هند شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Business Insider شرکت های رسانه ای ایالات متحده در حال حاضر بیشتر ترجیح می دهند در هند سرمایه گذاری کنند، زیرا آنها در این کشور یک پتانسیل بزرگ مشاهده نموده اند. اقتصاد " تلفن همراه" دراین کشور در حال رونق است. در طول چند سال گذشته، غول هایی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، NPR و دیگران حضور خود را در هند گسترش داده اند.
رسانه های چند ملیتی 21st Century Fox بزرگترین ارائه کننده هندی Hotstar را دارا است. تعداد مشترکین آن حدود 100 میلیون نفر می رسد. در گزارش خاطر نشان می گردد که، هند یکی از سریعترین بازارهای اینترنت در حال رشد در جهان است. همانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه، اقتصاد آن بیشتر به ارتباطات تلفن همراه متمرکز است. علاوه بر این، در این منطقه ، توسعه چشمگیر دولتی نیز صورت گرفته است.
به گفته نویسندگان مقاله،این تنها یک جانب مسأله است. در هند، به دلیل درآمد کم، فقط شمار کم از مصرف کنندگان می توانند خدمات ویژه را پرداخت کنند. این امر برای شرکت های تسخیرکننده اقتصاد این کشور سخت خواهد بود.
درهند، که تقریبا 500 میلیون کاربر اینترنت و حدود 530 میلیون کاربر تلفن هوشمند دارد، دومین بازار بزرگ کالا های آنلاین و فروش تلفن همراه در جهان پس از چین است. تقریبا 40 در صد جمعیت از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و دسترسی به اینترنت دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала