افشای پلان واشنگتن برای محروم ساختن روسیه از ارتش قوی آن

CC0 / Pixabay / افشای پلان واشنگتن برای محروم ساختن روسیه از ارتش قوی آن
افشای پلان واشنگتن برای محروم ساختن روسیه از ارتش قوی آن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر سابق امریکا در اوکراین ضمن اظهاراتی اعتراف نموده که ایالات متحده می خواهد روسیه را از ارتش قدرتمند این کشورمحروم کند.

به گزارش اسپوتنیک، جان هربست، سفیر سابق امریکا در اوکراین و مدیر مرکز شورای اتلانتیک — اوراسیا ضمن صحبت در نشرات مستقیم تلویزیونی ابراز داشت:" هدف تحریم های اقتصادی علیه مسکو این است که ایالات متحده قصد دارد تا روسیه را از یک ارتش قوی و نیروی دریایی این کشور، به نفع واشنگتن محروم نماید.
وی اعتراف نمود که ایالات متحده می خواهد که اقتصاد روسیه را ضعیف بسازد، زیرا کشوری با اقتصاد ضعیف نمی تواند ارتش قدرتمند را حفظ کند و ما هرگز نمی خواهیم که یک کشور"تهاجمی و قوی" دارای اقتصاد قوی و ارتش نیرومند باشد، بنابراین تحریم ها یگانه راهی است که می تواند منافع مارا تأمین کند.
با این حال، او، با اشاره به داده های صندوق بین المللی پول، اضافه کرد اقتصاد روسیه به دلیل تحریم ها "فیصدی زیادی را سالانه از دست می دهد."
پیشتر، نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایالات متحده برای اوکراین، کورت ولکر گفت که کشورهای اروپایی و واشنگتن باید پس از حادثه با کشتی های اوکراین در دریای سیاه، اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه را تصویب کنند.
به نوبه خود، نماینده دائمی روسیه در اتحادیه اروپا، ولادیمیر چیوژوف، اعلام کرد که ایالات متحده از این حادثه برای افزایش فشار تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو استفاده کرد،اما آنها شکست خورده اند.
رسانه ها با اشاره به سناتور های ایالات متحده گزارش دادند که احتمالا کنگره امریکا تا پایان سال موفق نخواهد شد تا تحریم های جدید را تصویب نماید، و رای گیری برای این اکار را تا سال آینده به تعویق خواهد انداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала