ترامپ اعتماد امریکایی ها را از دست داد

© AFP 2023 / Nicholas Kamm ترامپ اعتماد امریکایی ها را از دست داد
ترامپ اعتماد امریکایی ها را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس نظر سنجی شبکه ان بی سی 62 درصد مردم امریکا معتقدند دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به آن‌ها درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 دروغ گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The Wall Street Journal نظر سنجی شبکه تلویزیونی ان بی نشان می دهد که 62 درصد از مردم معتقدند که ترامپ فردی دروغگو است و به آن‌ها حقیقت را نمی گوید.
42 در صد پاسخ اشتراک کنندگان این نظر سنجی معتقد هستند که شهادت دستیاران رئیس جمهور امریکا نشان می دهد که رهبر این کشوددرغگو است. یک سال پیش، 36 در صد چنین عقیده داشتند. با این حال نیمی ااز پاسخ دهندگان اظهار داشتند که تحقیقات دادادستان کل رابرت مولر درباره ارتباطات دوناد ترامپ با مسکو باعث شده است که آنها صداقت رئیس جمهور را مورد سوال قرار دهند. 


این موسسه نظرسنجی خاطرنشان کرد: این میزان از نرخ محبوبیت ترامپ پایین ترین رقم از زمان روی کار آمدن رییس جمهور امریکا است.
ماه گذشته، 44 درصد امریکایی ها عملکرد شغلی ترامپ را تایید کردند که یکی از بالاترین ارقام بوده است.
اکثر رای دهندگان امریکایی در تازه ترین نظرسنجی ها نحوه مدیریت مسائل مختلف توسط ترامپ را قبول نداشته اند.
برای مثال، 52 درصد بر این باورند ترامپ دروغگو است، 57 درصد خواستار ارائه اظهارنامه مالیاتی وی هستند و 54 درصد هم گفته اند که به وعده هایش در باره این که «شکوه و عظمت را به امریکا باز می گردانیم» عمل نکرده است.
یافته های پژوهش پابلیک پالیسی یک روز پس از اعلام نتایج نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان منتشر شده که برپایه آن ترامپ بالاترین محبوبیت را در تقریبا یک سال گذشته کسب کرده و 42 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ارزیابی مثبتی در باره وی داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала