پیشگویی های جنجالی زن نابینای بلغاری برای سال 2019

© AP Photoپیشگویی های جنجالی زن نابینای بلغاری برای سال 2019
پیشگویی های  جنجالی زن نابینای بلغاری برای سال 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیرزن نابینای بلغاري که «بابا وانگا» نام داشت و در سال 1996 در 85 سالگي درگذشت، توانايي هاي فوق طبيعي شگفت انگيزي داشت که به او اجازه مي داده بلاياي طبيعي و ساير رويدادهاي جهاني بزرگ را پيش بيني کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه انگلیسی The Sun يک زن نابيناي بلغاري که حملات 11 سپتامبر و خروج انگليس از اتحاديه اروپا و مرگ زیر دریایی کورسک روسیه در سال 2000 را پيشگويي کرده بود، پيش از مرگش براي سال 2019 نيز پيشگويي های جالب و مهمی انجام داده است.
برخي مدعي اند که بابا وانگا پيش از مرگش آينده جهان را تا قرن 51 ميلادي که به اعتقاد او پايان عمر کره زمين خواهد بود، پيش بيني کرده است.
این نابینای بلغاری درباره دونالد ترامپ نیز نظرات بسیار نگران کننده ای داشت و امریکا را با خطر نابودی پیش بینی کرده بود.
بابا وانگا همچنین، پیش بینی کرده که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در سال 2019 به یک بیماری مرموز مبتلا میشود. وانگا گفته این سیاستمدار در گوش های خود صداهای عجیبی را خواهد شنید. وی همچنین حالت تهوع خواهد داشت، او برای ابد از حس شنوایی محروم خواهد شد. 

پیشگویی جنگ بزرگ در خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان
پیشگویی جنگ بزرگ در خاور میانه

باید گفت، دیپلمات های امریکایی در کوبا و چین علائم مشابهی داشتند. با توجه به پیشگویی های وانگا، این بیماری ممکن است به دلیل استفاده یک سلاح مخفی یا عوارض جانبی باشد که از اثر قرار گرفتن زیاد در معرض شنود به وجود می آید.
براساس پیشگویی بابا وانگا، یکی از بستگان رئیس جمهور امریکا دچار یک حادثه جدی ترافیکی خواهد شد.
وانگا پیشگویی نموده که در سال جاری بخشی از آسیا از اثر تخریب بلایای طبیعی نابود خواهد شد. قدرت این بلایای طبیعی برابر با زلزله سال 2004 دراقیانوس هند خواهد بود. او همچنین پیشگویی نموده که روسیه با خطر سقوط شهاب سنگ ها مواجه است.
بابا وانگا حتي ظهور يک «ارتش افراط گرا» و حمله آن به اروپا را پيشگويي کرده بود که اکنون برخي معتقدند داعش را مي توان مصداق اين پيش بيني او در نظر گرفت.از همه جالب تر اينکه برخي مدعي اند اين پيرزن نابيناي بلغاري در زمان حيات خود پيش بيني کرده است که شخصي با مشخصات باراک اوباما آخرين رئيس جمهور امریکا خواهد شد. اين پيشگويي برخي را به اين باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز رياست جمهوري خود را به پايان نبرد.
بابا وانگا علاوه بر اين پيش گويي ها، پيش از مرگ خود از پايان گرسنگي در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنين گفته است که کره زمين تا سال 2341 غيرقابل سکونت خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала