پلنگ وحشی هندی کودک 3 ساله را از خانه ربود و خورد

© Photo / Facebook/Wildlife S.O.Sپلنگ وحشی هندی کودک 3 ساله را از خانه ربود و خورد
پلنگ وحشی هندی کودک 3 ساله را از خانه  ربود و خورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از شهر های هند، پلنگ وحشی یک کودک سه ساله را مقابل چشمان مادرش به جنگل کشید و کشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mai، در هند یک پلنگ وحشی کودکی را از داخله خانه مقابل چشم مادرش ربود و به جنگل برد. با گذشت یک مدت کم ساکنین محل جسد این کودک را که سرش از تنش بریده شده بود،در جنگل یافتند.
این حادثه در ایالت جامو و کشمیر در شمال هند اتفاق افتاد. حیوان وحشی وارد آشپزخانه یکی از خانه ها شد و کودک سه ساله (واسیم اکرم) را ربود. مادر این کودک نتوانست هیچ کاری برای نجات جان کودکش انجام دهد. ساکنین محل سپس جسد بی سر او را پیدا کردند.
مردم محلی بر این باورند که این اولین قربانی حیوان نیست. برای به دام انداختن و کشتن پلنگ " قاتل" یک گروه مکمل از مردم تشکیل شده است. یکی از آنها ادعا کرد که او پلنگ را دید، اما نتواست او را بگیرد.
گفته شده پلنگ باید به دام انداخته شود زیرا میل این حیوان وحشی بعد از خوردن گوشت انسان، به شکار انسان زیاد می‌شود و دیگر قابل کنترل نخواهد بود
در اواسط ماه دسامبر، نیز یک روحانی هندی را پلنگ کشت.
طبق آمار رسمی، در هند 12 تا 14 هزار پلنگ موجود است. تنها در سال 2017 تقریبا پنجاه نفر توسط این حیوان کشته شد. تخریب جنگل ها باعث شده که پلنگ ها به خانه های مردم رفته و بر آنها حمله می کنند. اطلاعات رسمی در مورد تعداد قربانیان موجود نیست اما، طبق گفته کارشناسان، در یک سال صدها نفر در این کشور شکار پلنگ شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала