آرزوی دختر نابینا با لمس‌کردن صورت پوتین برآورده شد + ویدیو

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آرزوی دختر نابینا با لمس‌کردن صورت پوتین برآورده شد + ویدیو
آرزوی دختر نابینا با لمس‌کردن صورت پوتین برآورده شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه پس از کنفرانس مطبوعاتی سالانه با ریگینا پارپییوا، دختر 17 ساله نابینا مصاحبه نموده، آرزویش را برآورده ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در آغاز ماه دسمبر سال جاری از همایش رضاکاران در روسیه دیدار به عمل آورد و با پروژه‌های مختلف رضاکاران معرفی شد.

رضاکاران به پوتین درمورد پروژۀ "با من آرزو کن"، که آرزوهای اطفال بیمار را برآورده می‌کند، توضیح دادند. روی میز این پروژه پاکت‌ها با آرزوهای این اطفال قرار داشت که هر اشتراک کننده می‌توانست با انتخاب یک پاکت، یک آرزو را برآورده سازد. رضاکاران از رئیس جمهور روسیه خواستند تا وی نیز یک پاکت را انتخاب کند. پوتین هر پنج پاکت باقی مانده را گرفت و وعده سپرد که آنرا به واقعیت تبدیل خواهد کرد. در میان این آرزوها، یک آرزو از دختر نابینایی بود که می‌خواست خبرنگار شود. رئیس جمهور روسیه وعده سپرد تا برای او بازدید از شبکه تلویزیونی راشا تودی را فراهم سازد تا او بتواند با یک فرد جالب مصاحبه کند.

در طول 20 دقیقه، پوتین به چندین سوال ریگینا منجمله به اینکه چگونه رئیس جمهور شد، آیا کارش دشوار است و او چه آرزویی برای سال نو دارد، جواب داد. در پایان مصاحبه دختر نابینا از رئیس جمهور روسیه اجازه گرفت تا وی را در آغوش بگیرد. سپس به همدیگر تحایف سال نوی دادند: پوتین به ریگینا تلفون، دستگاه‌های هوشمند و تکت کنسرت، و ریگینا به پوتین بازیچه‌یی را که خودش ساخته بود، تقدیم کرد.

در اخیر ریگینا صورت پوتین را لمس نموده، گفت که وی بسیار زیبا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала