"اعتراف امریکا به برتری تانک روسی "آرماتا

© Ministry of Defence of the Russian Federation"اعتراف امریکا به برتری تانک روسی "آرماتا
اعتراف امریکا به برتری تانک روسی  آرماتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا بالاخره اعتراف نمود که تانک های روسی "آرماتا" در مقایسه با تانک های ناتو به مراتب بهتر است.

ه گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی "نشنل انترست" در مقاله ای نوشته است که تخنیک زرهی ناتو در مقایسه با انواع روسی آن در وضعیت اسفناک قرار دارد. نمایش تانک T — 14 روسیه در سال 2015 این برتری را به وضاحت آشکار نمود.
کارشناسان تانک T — 14 روسیه را با تانک انگلیسی Challenger 2 و تانک امریکایی M1A2 Abrams که شامل تجهیزات ناتو هستند، مقایسه نمودند. گفته می شود که تانک روسی با داشتن 3 مشخصه اصلی، قابلیت های برتر از تانک های ناتو را دارا است. 

به گفته کارشناسان، تانک جدید روسیه، آرماتا T — 14 ، مجهز به سیستم دفاع فعال است. سیستمی که برای همه نسل‌های سلاح‌های ضد زره، مشکل‌ساز شده است. حتی برای راکت های مدرن جاولین که ارتش ناروی از امریکا گرفته است. آرماتا در مقایسه با تانک های ناتو دارای سیستم دفاعی پیشرفته تری بوده ، با سرعت بیشتری حرکت کرده و دارای قابلیت مانوردهی بهتری است.
دراین مقاله کارشناس به مقایسه تانک روسی با تانک Challenger 2 انگلیسی پرداخته است.
تانک T-14 "ارماتا" مجهز به پلتفرم واحد، سیستم راکتی دوربرد چند منظوره دفاع هوایی اس 500 ، سیستم راکتی ضد ماهواره‌ ای نودول و سیستم رادیوالکترونیک مختل کننده ارتباطات ماهواره ای Tirada-2S از جمله سلاح های برتر روسیه در جهان است. کارشناس می افزاید که مشخصات توپ 125 میلیمتری تانک تی 14 "آرماتا" از همه نمونه های مشابه خارجی برتر است.
کپسول زرهی تانک حتا در صورت ضربه مستقیم به برج تانک و آتش گرفتن مهمات، امکان زنده ماندن عمله تانک را فراهم می سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала