انگلیس اسپوتنیک را به جنگ اطلاعاتی متهم کرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhevانگلیس اسپوتنیک را به جنگ اطلاعاتی متهم کرد
انگلیس اسپوتنیک را به جنگ اطلاعاتی متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حزب لیبرال دموکرات انگلیس، شعبه ادینبورگ اسپوتنیک را به "جنگ اطلاعاتی" علیه این کشور متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بریتانیایی The Times فهرستی از روزنامه نگاران شعبه ادوینبورگ اسپوتنیک و همچنین درخواست اعضای حزب لیبرال دموکرات پارلمان اسکاتلند؛ در رابطه به توقیف دارایی های این آژانس و کانال تلویزیونی RT در بریتانیا را منتشر نمود
مسئول مسائل بهداشتی حزب لیبرال دموکرات انگلیس، شعبه ادینبورگ اسپوتنیک را به "جنگ اطلاعاتی" علیه این کشور متهم کرد.
کول هامیلتون گفت: "کشورهای دیگر موضع سخت تری نسبت به ما انگلیس ها در خصوص فعالیت های شهروندان روسیه داشته اند. دولت بریتانیا باید یک بار دیگر در این رابطه فکر کند که چی کاری می توان انجام داد.
مقاله با عکس های هشت کارمند اسپوتنیک و وظیفه آنها همراه می باشد.
پراکتیک چاپ فهرستی از روزنامه نگارانی را که گویا تهدیدی برای دولت است، وبسایت "حافظان صلح" اوکراین راه اندازی نموده است که اطلاعات شخصی از جمله آدرس های کارکنان رسانه های اوکراین، روسیه و غربی را منتشر می سازد.
این اقدام "صلحبانان" اوکراین از سوی روسیه و کشور های دیگر مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
در اوایل ماه دسامبر، پس از نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در میلان، یک سند در مورد امنیت روزنامه نگاران تصویب شد. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، گفت که این تصمیم "منعکس کننده نگرانی در خصوص دخالت خودسرانه یا غیرقانونی حریم خصوصی روزنامه نگاران است که می تواند تهدیدی برای امنیت آنها باشد." به عنوان مثال، او فقط وب سایت "صلح طلب" اوکراین را نامبرد که در آن "اطلاعات شخصی روزنامه نگاران تعداد کشورهای عضو سازمان منتشر می گردد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала