شوخی با ترامپ در جشن کرسمیس+ویدیو

© AP Photo / Evan Vucciدونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانال تلویزیونیRT ویدیوئی در آستانه جشن روز میلاد مسیع و سال نو میلادی در سایت یوتوب ویدیوئی در مورد "مداخله سال نوی" در قصر سفید را نشر نموده است.

در ویدیو گفته میشود: «روئسای جمهور هم تحفه میگرند. RT خیال پروازی نموده که اگر صبح 25 دیسامبر وقتیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا داخل دفتر میز مدور خود شود و به سوی درخت کرسمیس برود تا تحایف خود را نگاه کند و در بین آنها تحفه در داخل قطعی با فیته سبز بسته شده را ببیند، چه اتفاق رخ خواهد داد".


از جمله تحایف ترامپ"دو سینه بند طلائی از طرف کیم جونگ اون رهبر کوریائی شمالی، کلاهMake America great again ساخت چین، شکلات به نام پتر پراشنکو از طرف رئیس جمهور اوکراین خواهد بود که ترامپ تمام این تحایف را به خاکستردانی خواهند انداخت و بعداً ترامپ تاج طلائی تحفه عربستان سعودی را باز می نماید.
تحفه کانالRT را عاجل باز نمی نماید، میرود و به کرسی ریاست جمهوری نشسته قطعی را باز می نماید تا تحفه را ببیند، در داخل قطعی تی شرت را ملاحظه می نماید که در آن تحریر گردیده است "شما به سازمان استخبارتی روسیه کار می کنید؟". این جمله بعد از مصاحبه مارگاریته سیمونیان مدیر مسوول عمومی کانال RT و آژانس خبری روسیه امروز با الکساندر پتروف و روسلان باشیروف که بریتانیا آنها را متهم در مسموم نمودن سکریپالی نموده اند، از شهرت خاص برخوردار گردیده است. تی شرت با چنین جمله حالا از طریق مغازه انترنتی RT نیز بفروش میرسد.

هدیه بزرگ  ترامپ برای روسیه و ایران در سال نو - اسپوتنیک افغانستان
هدیه بزرگ ترامپ برای روسیه و ایران در سال نو

واریانت ویدیوی روسیه با صحنه که در آن ترامپ تی شرت روسیه برتن دارد و سال نو را با نوشیدن مشروبه ودکا، بادرنگ شور، کچالوی بریان شده و سلات روسی با تماشأ پیام تبریکه سال نو پوتین خاتمه میابد.
در وریانت ویدیوی انگلیسی، تجلیل سال نو ترامپ در تخت خواب اش به پایان میرسد. ملانیا در مقابل آینه با تی شرت تحفهRT به خودمی بیند، در این جریان ترامپ از خانم اش می پرسد، "ملانیا، تو از کجا هستی- از آنجا… در تی شرت تو چه نوشته است؟" در جواب خانم اش میگوید، بلی در تی شرت من نوشته است Make America great again, ترامپ هم موافقه می نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала