اعتراف امریکا به توانایی هلیکوپتر "قدرتمند" روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هلیکوپتر نسل آینده روسیه + عکس
هلیکوپتر نسل آینده روسیه + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله امریکایی نشنل انترست، توانایی جنگی هلیکوپتر "می – 28" روسی را ارزیابی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی National Interest ن در مقاله‌ای نوشت، با توجه به پیشرفت جامع هلیکوپتر Mi-28 به سطح "شکارچی شب" Mi-28NM، این دستگاه می تواند به عنوان هلیکوپتر اصلی روسیه در تمام حمله های آینده قابل پیش بینی باشد.
نشریه خاطر نشان می سازد که، هلیکوپتر می-28 به طور فعال توسط نیروی هوایی روسیه، در جنگ داخلی در سوریه مورد استفاده قرار گرفت و در طول این مدت مشکلات متعدد فنی در سیستم های الکترونیکی برقی و مشخصات موتور این دستگاه کشف شد.
در مقاله گفته می شود که با این حال، گرچه گزینه های طرح قبلی هلیکوپتر می — 28 پیشرفت های جزئی دریافت نمودند، اما هلیکوپترجدید Mi-28NM به گونه جامع تحت مدرنیزه سازی قرار گرفته است.
در نمایشگاه نظامی "ارتش — 2018" آخرین نمونه آزمایشی این هلیکوپتر نشان داده شد که مجهز به سیستم راکت ضد تانک " Khrizantem-V " گردیده بود.
این هلکوپتر همچنین مجهز به موتور «و کا-2500 پ» است که مدت کار آن افزایش یافته است. گذار به استفاده از این موتور باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد، به ویژه اگر روسیه در ساخت بالگردهای نظامی دیگر از این موتور استفاده بکند. نشریه می نویسد که، اگر هلیکوپتر «می-28ان ام» یکی از تخنیک آلات صادراتی شود، بهبود موتور آن می تواند وجه مثبت این هلیکوپتر را برای خریداران خارجی به نمایش بگذارد.
هلیکوپتر«می-28» (که بر اساس کدگذاری ناتو Havoc-نامیده می شود) ضربتی شوروی و روسی است که برای کشف و نابودی تانک ها و دیگر ماشین های زرهی و اهداف کم سرعت هوایی و نفرات دشمن در شرایط جنگی درنظر گرفته شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала