جنرال امریکایی: ماموریت ما در افغانستان ماموریت دیروز است و دوام خواهد کرد

© Photo / Sgt. Lucas Hopkins (US Marine Corps handout)جنرال امریکایی: ماموریت ما در افغانستان ماموریت دیروز است و دوام خواهد کرد
جنرال امریکایی: ماموریت ما در افغانستان ماموریت دیروز است و دوام خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا می گوید، ماموریت نظامی این کشور در افغانستان همان طوریکه برنامه ریزی شده، دوام می‌کند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "استارز اند استرایپس" جنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا در دیدار نظامیان امریکایی مستقر در پایگاه بگرام اظهار داشت که شایعات زیادی درباره خروج نظامیان کشورش از افغانستان وجود دارد اما ماموریتی که امروز دارید همان ماموریتی است که دیروز داشتید. 

هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که کاخ سفید در نظر دارد تا پس از خروج نظامیان مریکایی از سوریه، حدود 7 هزار نظامی این کشور نیز افغانستان را ترک کنند.
با این حال جنرال "اسکات میلر"فرمانده نظامیان امریکایی و ناتو در افغانستان در این باره به رسانه‌های محلی افغان گفت که فرمان خروج نظامیان را دریافت نکرده است.
دانفورد روز پیش از کریسمس با حضور در پایگاه نظامیان امریکایی در 100 کیلومتری جنوب کابل در "بگرام" به نظامیان کشورش اطمینان داد که به محض اینکه تغییری بوجود آید، نظامیان را مطلع خواهد کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت: وقتی چیز دیگری برای گفتن وجود داشته باشد جنرال میلر از آن اطلاع خواهد یافت.
شایان ذکر است که دونالد ترامپ تصمیم در مورد خروج نیروهای نظامی امریکا از سوریه را علی رغم خواسته ها و توصیه های مسئولین امنیت ملی ایالات متحده اتخاذ کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала