روسیه به آزمایش «جنگ افزار روز قیامت» آغاز کرد + ویدیو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به آزمایش «جنگ افزار روز قیامت» آغاز کرد + ویدیو
روسیه به آزمایش «جنگ افزار روز قیامت» آغاز کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه آزمایش «جنگ افزارهای روز قیامت» از جمله استاتوس 6 و پوسيدون را آغاز کرد.

جایگاه روسیه در بازار جهانی فروش جنگ افزار - اسپوتنیک افغانستان
جایگاه روسیه در بازار جهانی فروش جنگ افزار
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه در مجتمع دفاعی-صنعتی فدرال روسیه می گوید، که روسیه آزمایش جنگ افزار پوسیدون را که توانایی حمل کلاهک های هسته ای را دارد، آغاز نموده است. 

بر اساس این گزارش، جنگ افزار روز قیامت می تواند از دشمن بالقوه خود را پنهان بسازد. این آزمایش در چارچوب پروژه های توسعه در برنامه دولت در طی سالهای 2018-2027 سال انجام خواهد شد.

در ماه جون، وزارت دفاع روسیه برای نخستین بار یک ویدیو را با مقیاس کامل از جنگ افزار چند منظوره «روز قیامت» را منتشر نمود. 

در یونان باستان، پوسیدون (پوزئیدون) خدای نام‌های بسیاری از جمله دریاها، رودخانه‌ها، سیل، خشکسالی، زمین لرزه و اسب‌ها بود، اما او به خدای دریاها شهرت دارد و محافظ همه آب‌ها است.

یکی از جنگ افزار های معروف به جنگ افزار روز قیامت استاتوس 6 است. جنگ افزار کشتار جمعی زیر آب زیر نام «Status-6»- یک اژدر غول پیکر دارای کلاهک هسته ای است، که برای تخریب زیربنای مهم موجود در مناطق ساحلی دشمن ایجاد شده است. چاشنی هسته ای آن 100 مگا تن است. این تقریبا دو برابر بیشتر از قدرتمندترین بمب اتمی است که تا به امروز طراحی شده است. برای مقایسه: قدرت »بمب تزار: شوروی آزمایش شده در 1961 بر فراز مجمع الجزایر ارض جدید 50 مگاتون بود، که معادل بیش از یک هزار و نیم بمب امریکایی بود که بر هیروشیما و ناکازاکی جاپان پرتاب شده بودند.

یادآوری می کنیم، که در ماه نومبر 2015 زمانی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با نمایندگان وزارت دفاع و مجتمع نظامی- صنعتی در شهر سوچی نشست داشت، دوربین های «شبکه اول» تلویزیون دولتی روسیه به طور تصادفی برای یک لحظه در یک نمودار بر روی میز روی جلوی یکی از جنرال ها قرار گرفت که در آن نمودار جنگ افزارهای کشتار جمعی زیر آب را «Status-6» توصیف می کرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала