زن ارجنتینی که 32 سال پیش ربوده شده بود آزاد شد

© AP Photo / Victor R. Caivanoزن ارجنتینی که 32 سال پیش ربوده شده بود آزاد شد
زن ارجنتینی که 32 سال پیش ربوده شده بود آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس یک زن اهل ارجنتین را که 32 سال پیش توسط آدم ربایان دزدیده شده بود نجات داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Clarin، پولیس یک زن ارجنتینی را که 32 سال پیش توسط آدم ربایان دزدیده شده بود و در قید بردگی جنسی در بولیوی قرار داشت آزاد شد.
اسم این زن گزارش نشده است براساس این نشریه، این زن ارجنتینی 13 سال داشت که توسط آدم ربایان دزدیده شده بود. این زن با خواهرش در سال 1987 به بولیوی رفت. هر دو خواهران توسط یک مرد 50 ساله به کار دعوت شده بودند که در آن زمان این مرد 50 ساله با خواهر بزرگی این زن رابطه نزدیک داشت.
سه ماه بعد خواهرش با این مرد درگیر شد و به ارجنتین برگشت، اما او نتوانست خواهر کوچک خود را با خود برگرداند. همانطور که ذکر شده در ورود به خانه این مرد آنها را فریب داده و مجبور ساخته بود که آنها در روسپی‌خانه که متعلق به او می‌شد کار کنند.
این زن در سال 1980 توسط تعدادی قاچاقچی انسان ربوده شده بود که به تازگی در عملیاتی با همکاری پولیس بولیوی و ارجنتین آزاد شد و به جمع خانواده‌اش بازگشت.
وضعیت این زن که اکنون 45 سال دارد تا اوایل سال جاری نامشخص بود که پس از آن پولیس به مدارکی از او در جنوب بولیوی دست پیدا کرد. پولیس با شناسایی خانه‌ای که این زن در آن حبس بود توانست او را نجات دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала