چین از تربیه کردن روسپی ها دست کشید

© Fotolia / Africa Studioچین از تربیه کردن روسپی ها دست کشید
چین از تربیه کردن روسپی ها دست کشید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات چین پیشنهاد نموده اند که پس ازاین از تربیه مجدد روسپی ها و مشتریان آنها خودداری شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از China Dailyاین ابتکار توسط کمیته حقوقی کنگره ملی خلق چین (NPC) پیشنهاد شد.
با توجه به قوانینی که توسط شورای دولتی چین در دهه 1990 ایجاد شده است، روسپی ها و مشتریان آنها می توانند از شش ماه تا دو سال بازداشت شوند. در زندان، آنها یک دوره اجباری آموزش در مورد مسائل اخلاقی و حقوقی می گیرند. آنها همچنین باید در کار های اجتماعی شرکت کنند و تحت معاینه پزشکی قرار گیرند.
ژو ژن فو، معاون کانون وکلای چین خاطر نشان ساخت که، مجازاتی که آزادی شهروندان را محدود می سازد، باید توسط قوانین تنظیم شود، نه اینکه توسط مقررات. به گفته وی، چنین اقدام با قانون اساسی چین، که از حقوق بشر حمایت می کند، متناقض است.
گزارش ارائه شده توسط کمیته امور حقوقی چین همچنین خاطر نشان می سازد، با رغم اینکه قانون آموزش برای تربیه مجدد روسپی ها و مشتریان آنها به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد، تعداد تخلف کنندگان هر سال کاهش می یابد. زیرا همه جرایم تحت قانون جزا، و نقض غیر خطرناک ، تحت قانون اداری، قرار می گیرند که این امر خود باعث عدم نیاز به دستورالعمل می شود.
جلسه دایمی کمیته حقوقی کنگره چین — NPC در روز شنبه 29 دسامبر پایان خواهد یافت و پس از آن تصمیم مقامات چین در مورد آموزش مجدد روسپی ها و مشتریان آنها نیز لغو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала