پوتین آرزوی دیرینه دخترک روسی را برآورده ساخت + عکس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین آرزوی دیرینه دخترک روسی را برآورده ساخت + عکس
پوتین آرزوی دیرینه  دخترک روسی  را برآورده ساخت + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دختر 7 ساله از منطقه لیپسک روسیه یک چوچه سگ از نژاد "هاسکی" را به عنوان هدیه سال نو از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وبسایت دفتر اداری منطقه الیستسک خبر داده است که، والریا شاتالووا، دانش آموز از روستای هامیلنتس، یک سگ از نژاد کمیاب "هاسکی" را به عنوان هدیه سال نو از سوی رئیس جمهور روسیه دریافت کرد.
بر اساس گزارش، والری هفت ساله، در نامه‌ای که به ولادیمیر پوتین ارسال نمود ابراز داشت که، آرزو دارد یک هدیه ویژه ای در سال نو دریافت کند. این دخترک گفته است، که او یک بار در تلویزیون دید که پوتین به کودکان چوچه سگ ها را هدیه می داد. وی فکر کرد شاید یکی چوچه های سگ به وی نیز برسد.  

والریا با خود فکر نمود که به جای بابانوئل که باید آرزوی همه کودکان را برآورده سازد، بهتر به رئیس جمهور بنویسد، زیرا ممکن است که بابانوئل هدیه کافی برای همه کودکان نداشته باشد.
چوچه سگ از نژاد "هاسکی" توسط سانتا کلاوس به والریا تحویل داده شد.
این اولین هدیه ای پوتین به کودکان نیست. در آستانه سال 2018 نیز دختر خورد سال از منطقه بریانسک یک چوچه سگ لابرادور را به عنوان هدیه رئیس جمهور روسیه دریافت کرد و در ماه مارچ یک چوچه سگ نژاد آلمانی شپرد از سوی پوتین به پسرک 12 ساله یاروسلاو تعلق گرفت که از کودکی آرزوی داشتن رآنرا داشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала