روسیه به حمله هستوی دشمن پاسخ دندان شکن میدهد

© Photo / Youtube screenshot راکت «سرمات» را هیچ کدام سیستم مدافعه راکتی هدف قرار داده نمی تواند
راکت «سرمات» را هیچ کدام سیستم مدافعه راکتی هدف قرار داده نمی تواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا در مقایسه با روسیه حداقل 10-15 سال در این عرصه تسلیحات ثقیل و هستوی عقب مانده است

به گزارش اسپوتنیک. یوری سالامانوف، طراح ارشد انستیتوت اختصاصی تخنیک-حرارتی مسکو اظهار داشت، که روسیه در زمینه طراحی تسلحات نظامی و اقدامات متقابل" (اتمی) تقریباً 10 —15 سال از امریکا پیشقدم است.

چرا روسیه برای نابود کردن امریکا نیاز به تسلیحات جدید ندارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
چرا روسیه برای نابود کردن امریکا نیاز به تسلیحات جدید ندارد؟

سالامانوف که طراح راکت های چون "یارس"، " توپول"، "بولاوا" و "پیانر" می باشد، در مصاحبه با روزنامه "آرگومینتی نیدلی" اظهار داشت:" در واقع، امریکا در مقایسه با روسیه حداقل 10-15 سال در این عرصه تسلیحات ثقیله و هستوی عقب مانده است. به این معنی نیست که آنها این کار را انجام نخواهند داد. اگر اقدام به فعالیت در این زمینه بکنند، می توانند ظرف 10-15 سال به همین سطح برسند."
وی تصریح کرد، که در قدم نخست سخن از اقدام متقابل " در شرایط اقدام پیشگیرانه، با حفظ ابزار مدیریت جنگی و ارتباط در شرایط بحرانی حین تجاوزات ناگهانی" در میان است، که این خود گویندگی از برتری ما دارد.
وی تاکید کرد، که هیچ کس نمی تواند روسیه را مورد حمله اتمی قرار دهد و خودش جان به سلامت ببرد، این یک واقعیت تضمین شده است.روسیه حتماً جواب حمله هستوی را خواهد داد.
یوری سالامانف از سال 1971 در انستیتوت اختصاصی تخنیکی- حرارتی مسکو مشغول به کار است.او در ساخت راکت های برد متوسط "پیونر" و راکت های بالستیک قاره پیمای "توپول"،"توپول-ام" و"یارس" شرکت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала