کارشناسان آلمانی: غرب قادر نیست در مقابل "آوانگارد" روسی بایستد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناسان آلمانی: غرب قادر نیست در مقابل "آوانگارد" روسی بایستد
کارشناسان آلمانی: غرب قادر نیست در مقابل آوانگارد روسی بایستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان آلمانی از ناتوانی غرب در مقابل "آوانگار" روسی سخن زدند.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز هوافضای آلمان گفته است که غرب قادر به مقاومت در برابر مجتمع هیپرسیونیک "آوانگار" روسیه نیست. به گفته کارشناسان، تحقیقات و تلاش برای ساخت ابزارهای مقابله با سیستم های جنگی مشابه در جریان است اما فعلاً بی‌نتیجه بوده است. پیشتر واشنگتن نیز به این موضوع اعتراف کرده بود.

انتشار ویدیو آزمایش جدیدترین راکت مافوق صوت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
انتشار ویدیو آزمایش جدیدترین راکت مافوق صوت روسیه

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه وارد مرکز مدیریت دفاع ملی شد و به نیروهای راکتی استراتژیک دستور داد تا شروع به آزمایش این راکت نمایند. و جریان آزمایش این راکت را رئیس‌جمهور کشور روی یک اکران بزرگ تماشا کرد.
رئیس‌جمهور روسیه به سازندگان این راکت و تمام کسانی که در آزمایش موفقانه آن سهیم بودند تبریک گفت وی تاکید کرد که نوع جدیدی از سلاح‌های استراتژیک به‌طور قابل اعتماد برای ده‌ها سال آینده از روسیه محافظت می‌کند.
انتظار می‌رود که اولین مجتمع با بلوک این راکت "آوانگارد" در سال 2019 به نیروهای نظامی روسیه تحویل داده می‌شود.
آوانگار، جدیدترین سلاح مافوق صوت روسیه است که می‌تواند به آسانی از سپر راکتی امریکا عبور کند. اولین مجتمع آوانگار در سال 2019 به حالت آماده‌باش نظامی در می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала