جان‌باختن چهار تن در نتیجهٔ فروریختن یک ساختمان رهایشی در روسیه

© Photo / Press service of the EMERCOM of the Russian Federationجان‌باختن چهار تن در نتیجهٔ فروریختن یک ساختمان رهایشی در روسیه
جان‌باختن چهار تن در نتیجهٔ فروریختن یک ساختمان رهایشی در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجهٔ فروریختن یک ساختمان در شهر ماگنیتوگورسک واقع در ولایت چلیابینسک روسیه، چهار تن جان باخته اند.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی والی چلیابینسک، اعلام کرده است که شمار جان‌باخته‌گان در نتیجهٔ فروریختن یک ساختمان رهایشی در این شهر به چهار تن رسیده است.

قبل از این معاون ولایت چلیابینسک به خبرنگاران گفته بود: "در این ساختمان ۱۱۰ نفر ثبت اند. ۱۹ تن بیرون شده اند. از میان خرابه‌ها سه تن زنده و سه جسد بیرون شده است. درمورد بقیه ۷۹ نفر تا هنوز اطلاعی در دست نیست… ممکن آنها زیر خرابه‌ها قرار داشته باشند، شاید نزد خویشاوندان شان و یا هم در جاهای دیگری در تفریح باشند".

فروریختن معدن در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
فروریختن معدن در روسیه

مسوولین وزارت صحت این ولایت گفته اند که ۱۲ تن از آسیب‌دیدگان به شفاخانه‌های منتقل شده اند که از میان آنها چهار تن به شمول یک کودک بستری شدند.

به دستور رئیس جمهور روسیه، وزیر صحت روسیه همراه با یک هیئت صحی برای ارائه خدمات صحی و روانی به آسیب‌دیدگان و نزدیکان‌شان از مسکو به ماگنیتوگورسک راهی شده است.

معاون والی چلیابینسک خاطر نشان ساخته است که با درنظرداشت خرابه‌ها، در منزل دوم این ساختمان گاز انفجار کرده است.

قبلاً گزارش شده بود که حوالی ساعت ۴ صبح به وقت مسکو، در نتیجه انفجار گاز ساختمان رهایشی واقع در سرک کارل مارکس، شهر ماگنیتوگورسک، فروریخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала