افشای پروژه دولت بریتانیا برای دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر

© AP Photo / Matt Dunhamافشای پروژه دولت بریتانیا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها
افشای پروژه دولت بریتانیا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکر های انانیموس، در تازه ترین گزارشات Integrity Initiative در مورد شیوه کار اسپوتنیک و RT خبر دادند.

  به گزارش اسپوتنیک، یکی از تازه ترین از اسکنهای منتشر شده توسط هکرهای گروه Anonymous تحت عنوان پروژه اطلاعاتی دولت بریتانیا Integrity Initiative مستقیما در مورد موجودیت یک واحد اطلاعات غلط در اتحادیه اروپا صحبت می کند.
هکرها در 5 جنوری مجموعه جدیدی از اسناد مربوط به فعالیت های پروژه دولت انگلیس را منتشر کردند که احتمالا برای دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه هکری انانیموس، گزارش های تحلیلی در مورد کار ساختار رسانه های روسی را منتشر نمودند.
دراین اسناد، به ویژه، پوشش خبری رویداد سالزبری، وضعیت در کشورهای شوروی سابق و وضعیت در خاورمیانه، از جمله سوریه شامل است.
بودجه این طرح تحت عنوان Integrity Initiative که در سال 2015 تدوین شده، توسط دولت بریتانیا تامین شده و از آن برای جنگ خبری با روسیه استفاده می گردید.
وزارت امور خارجه بریتانیا در حال حاضر اعتبار اسناد گروه هکری Anonymous را که قبلا در مورد مداخله لندن در امور کشورهای عضو اتحادیه اروپا و انجام جنگ اطلاعاتی هدفمند علیه روسیه منتشر شد تأیید نموده است.
دو گزارش از فعالیت های RT منتشر شده است. یکی از گزارشات، که توسط یاسر الطاعت فراهم شده، تحلیل کار RT در خاورمیانه است که در سال 2018 آماده شده است.
گزارش دوم، بدون مشخص کردن نام نویسنده، اصول توزیع اخبار در شبکه های اجتماعی، را بررسی و موفقیت RT و اسپوتنیک در نشر اخبار در این سیستم ها رابیان می کند.
انانیموس به معنای ناشناس (Anonymous)، به گروهی از متخصصان امنیت شبکه‌های کامپیوتری متعلق به کشورهای مختلف گفته می‌شود، که به صورت ناشناس فعالیت می‌کنند و به گفته خودشان، انانیموس جنبشی سیال است، که هرکسی می‌تواند عضو آن شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала