مقام های امریکا تبدیل انسان ها به کمپوست را قانونی می کنند

CC0 / Pixabay / مقام های امریکا تبدیل انسان ها به کمپوست را قانونی می کنند
مقام های امریکا تبدیل انسان ها به کمپوست را قانونی می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های امریکایی لایحه تبدیل انسان ها به کمپوست را در ماه جنوری سال روان مورد بررسی قرار می دهند.

ریختن کود در مقابل دفتر دیموکرات ها - اسپوتنیک افغانستان
ریختن کود در مقابل دفتر دیموکرات ها
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Naked Science، مقام های ایالات متحده امریکا قرار است در ماه جنوری سال روان قانونی را مورد بررسی قرار بدهند، که بر اساس آن انسان های را که می میرند پس از مردن، آنها را به کود تبدیل کنند.

سناتور جیمی پدرسن از این ایده پشتیبانی کرده است و او بر این باور است که تبدیل جسد انسان ها به کود، زمین را بارور می کند.

این سیاستمدار می گوید، که بسیاری از شهروندان از این ایده پشتیبانی کرده و حتی برخی پیشنهاد داده اند که آنها را به یک درخت پس از مرگش تبدیل کنند.

اگر این لایحه تصویب شود، امریکا نخستین کشوری خواهد بود که از این قانون پشتیبانی و از جسدهای مردگان استفاده می کند.

بر علاوه این کار سبب کاهش هزینه هم می شود.

یادآوری می کنیم، که پوسا یا کمپوست پسماندهای آلی تجزیه‌شده و نسبتاً پایدار حاصل فرایند پوسش هستند و پوسش یا کمپوست کردن عمل پوساندن و تجزیه بقایای گیاهی، حیوانی یا زباله‌های شهری همچنین لجن فاضلاب است که تحت شرایط خاص و روش‌های گوناگون انجام می‌گیرد. این عمل شاید کهن‌ترین روش بازیافت باشد. مواد آلی موجود در توده مصرفی برای کمپوست از ضایعات کشاورزی، مواد خوراکی و زباله‌هایی است که از راه تجزیه هوازی و بی‌هوازی به خاک سیاه و سفید غنی تبدیل می‌شوند که به عنوان کود در کشاورزی مصرف می‌شود. فرایند کمپوست بسیار ساده است و به‌دست افراد با تجربه در خانه‌های خود، کشاورزان در زمین‌های شان، و به شکل صنعتی نیز انجام می‌شود. کمپوست حاصل فعالیت بیولوژیکی میکرورگانیسم‌هایی است که توانایی شکستن مولکول‌های درشت مواد آلی را دارا می‌باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала