اوکراین/ درد سر بزرگ و مشکل غیر قابل کنترل برای امریکا

© Photo / U.S. Army Europeاوکراین/ درد سر بزرگ و مشکل غیر قابل کنترل برای امریکا
اوکراین/ درد سر بزرگ و مشکل غیر قابل کنترل برای امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا اوکراین را؛ یک دردسر بزرگ و یک مشکل غیر قابل کنترل برای امریکا و اتحادیه اروپا عنوان نمود.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از International Policy Digest ، سناتور های ایالات متحده امریکا در دیدار با نمایندگان سازمان های مدنی اوکراین، ابراز داشتند که این کشور برای امریکا و اتحادیه اروپا به یک پرابلم غیر قابل مدیریت تبدیل شده است.
نشریه می نویسد که، پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین، مخالفان سیاسی خود را دنبال می کند و دادگاه های این کشور مستقل نبوده، بلکه توسط سیاستمداران و الیگارشی ها کنترل می شوند.
شرکت کنندگان در این نشست همچنین خاطر نشان ساختند که رهبری این کشور به جایی انتقام گیری سیاسی باید بیشتر روی پایان دادن به جنگ دونباس، بهبود وضعیت اقتصادی و برون آوردن کشور از بحران اقتصاد تمرکز کند.
پیش از این، مرکز نظارت اجتماعی و موسسه تحقیقات اجتماعی اوکراین به نام یاریمنکو نظرسنجی را انجام دادند. نتایج نظرسنجی نشان داد که اکثر اوکراینی ها معتقد اند که کشورشان در جهت اشتباه حرکت می کند.
از سوی دیگر براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته یک موسسه بین‌المللی، رئیس جمهور اوکراین برای پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی فراروی این کشور که قرار است بهار سال 2019 برگزار شود، از هیچ بختی برخوردار نیست.
در این نظرسنجی صورت گرفته، تحلیلگران عنوان داشتند «پترو پروشنکو» رئیس جمهور کنونی اوکراین دربرابر همه رقبای بالقوه بازنده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала