پنتاگون: امریکا برای جنگ با روسیه و چین آماده نیست

© AP Photo / Petr David Josekپنتاگون: امریکا برای جنگ با روسیه و چین آماده نیست
پنتاگون: امریکا برای جنگ با روسیه و چین آماده نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم لوجستیک ارتش ایالات متحده امریکا منسوخ شده است و در صورت جنگ نظامی با روسیه و چنین، نیاز به مدرن سازی فوری اسن سیستم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Washington Free Beacon، با اشاره به اسناد محرمانه وزارت دفاع ملی امریکا آماده است که سیسم لوجستیک ارتش امریکا که برای انتقال نیروها و سلاح‌ها برای فاصله‌های طولانی طراحی شده است، کهنه شده و در صورت بروز جنگ نظامی با روسیه و چین، نیاز به مدرن سازی این سیستم می‌رود.

اظهارات پنتاگون در مورد حضور کشتی جنگی امریکایی در دریای سیاه - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات پنتاگون در مورد حضور کشتی جنگی امریکایی در دریای سیاه

در این سند آماده است: "از زمان پایان جنگ سرد، امریکا با دشمنی مواجه نشده است که آسیب فاجعه بار به سیستم تامین نظامی، استقرار پرسونل و تجهیزات وارد کند. در نتیجه پاسخ به این برنامه‌ها، سیستم لوجستیک تاثیر لازم را نداشته و پیشتیبانی مالی آن نسبت با سایر جهات فعالیت‌ وزارت دفاع امریکا کافی نبوده است".
علاوه بر این، امکانات دشمنان استراتژیک برای تهیه تدارکات نظامی امریکا با کمک سلاح‌های جدید بیشتر شده است. درگیری نظامی بالقوه نیازمند به یک سیستم توانا لوجستیک و استفاده از سیستم‌های پیشرفته فن‌آوری است. که توان دفاع حملات سایبری را داشته و اجازه دهند که بدون خطر اطلاعات بین نظامیان و ساختار تامین میهنی جابه شوند.
در ماه اکتوبر سال گذشته، موسسه تحقیقاتی استراتژیک واشنگتن گزارشی را منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد که امریکا احتمالاً قادر به مشارکت همزمان در دو جنگ عمده نیست، مثلاً با روسیه و چین. با این وجود، نویسندگان این گزارش خاطر نشان می‌سازند که در طول سال گذشته توانایی‌های نظامی امریکا تشدید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала