یک مهاجرزاده مکسیکویی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا شد

© Photo / JC / JCیک مهاجرزاده مکسیکویی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا شد
یک مهاجرزاده مکسیکویی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر سابق شهرسازی امریکا به عنوان سومین نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 میلادی این کشور معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، جولیان کاسترو از چهره های نوظهور و رو به پیشرفت حزب دموکرات که در دولت باراک اوباما به عنوان وزیر مسکن و توسعه شهری حضور داشت به طور رسمی از نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 امریکا خبر داد.
کاسترو که 22 سال دارد در صورت پیروزی اولین رئیس‌جمهور اسپانیایی تبار (هیسپانیک) امریکا خواهد بود. وی نوه یک مهاجر مکسیکویی است که سالها قبل به امریکا مهاجرت کرده بود.
وی در زمان اعلام نامزدی خود گفت: نامزد شدن من در انتخابات به آن دلیل است که زمان رهبری جدید و زمان انرژی جدید فرا رسیده است. اکنون زمان تعهدات جدید برای اطمینان یافتن از این نکته است که توانایی های من برای همه امریکایی ها قابل دسترس است.
کاسترو سومین مقام حزب دموکرات است که به طور رسمی نامزدی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اعلام می کند. پیش از کاسترو دو زن به نام های تولسی گابارد نماینده زن و دموکرات از ایالت هاوایی در کنگره امریکا و سناتور الیزابت وارن به طور رسمی از نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 خبر داده بودند.
البته سناتور برنی ساندرز نیز از تصمیم خود برای شرکت در انتخابات خبر داده اما هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است. جو بایدن معاون رئیس‌جمهور سابق امریکا و میشله اوباما بانوی اول سابق این کشور نیز از دیگر چهره های حزب دموکرات هستند که احتمال نامزدی آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала