امریکا و اسرائیل با حمله به سوریه به اهداف شان دست نمی یابند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا و اسرائیل با حمله به سوریه به اهداف شان دست نمی یابند
امریکا و اسرائیل با حمله به سوریه به اهداف شان دست نمی یابند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت، که ایالات متحده امریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا درگیری های شان را در برابر سوریه ادامه دهند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر ایمن سوسان معاون وزیر امور خارجه سوریه در کنفرانس مطبوعاتی این وزات روز یکشنبه گفت، ایالات متحده امریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا درگیری های شان را در برابر سوریه ادامه دهند، اما آنها نمی توانند به اهداف شان برسند.

نتانیاهو: دست از تسویه حساب با ایران در سوریه برنمی‌داریم - اسپوتنیک افغانستان
نتانیاهو: دست از تسویه حساب با ایران در سوریه برنمی‌داریم

سوسان افزود:- "ایالات متحده یا اسرائیل نمی توانند این تجاوز را با هیچ استدلالی یا علتی توجیه بدهند. این به معنای کامل یک تهاجم و تجاوز است. آنها با این حملات به آن چیزی که پیش از این نمی توانستند به دست بیاورند، دست نخواهند یافت. آنها با چنین حملات تنها می خواهند وضعیت و درگیری را در سوریه تشدید کنند".

به گفته وی، ایالات متحده امریکا و اسرائیل نمی خواهند اعتراف کنند، که «پروژه» آنها به علت شکست گروه های تروریستی ناموفق بود.

یادآوری می کنیم، که یک منبع نظامی سوریه پیش از این گفته بود، که هواپیمای نظامی اسرائیل روز شنبه چند راکت بر حومه دمشق پرتاب کرده بود. دفاع هوایی سوریه بیشتر این راکت ها را رهگیری و از بین برد و تنها یک انبار در منطقه میدان هوایی بین المللی پایتخت سوریه خسارت دید. دمشق در پی این حملات اسرائیل، یکبار دیگر از سازمان ملل متحد خواست تا اقدام های لازم برای جلوگیری از حملات مکرر اسرائیل انجام دهد.

در همین حال، بنیاین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، در یک نشست در روز یکشنبه گفت، که نیروی هوایی اسرائیل اخیرا حملاتی را در برابر اهداف ایران در سوریه انجام داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала