اعتراف امریکا به حرفه‌ای بودن نظامیان ارتش روسیه

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف امریکا به حرفه‌ای بودن نظامیان ارتش روسیه
اعتراف امریکا به حرفه‌ای بودن نظامیان ارتش روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامی ارتش امریکا اذهان نموده است که، پرسنل ارتش روسیه هنگام دیدار با همتایان امریکایی خود در آبهای بین المللی و در فضای اروپا، به گونه بسیار مسلکی رفتار می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Defense News، معاون دریابان، لیزا فرنکیچ، فرمانده نیروی ششم نیروی دریایی ایالات متحده، ضمن ابراز این مطلب اذهان کرد، من در اینجا حدود ده ماه است که (به عنوان فرمانده) کار می کنم، و ما این فرصت را داریم که مشاهده کنیم آنها "نظامیان روسیه" در دریای بالتیک؛ آباهای مدیترانه و سیاه؛ چگونه کار می کنند.
این نظامی برحال امریکا گفته است، به طور کلی، تمام این همکاری ها حرفه ای بوده اند. در طی سال گذشته، ما تنها یک تعامل داشتیم، که می توان آنرا به عنوان غیر حرفه ای طبقه بندی کرد، و این تعامل هواپیما بود.
وی افزود: "ما در آبهای بین المللی کار می کنیم و روس ها نیزدر آبهای بین المللی کار می کنند ومن انتظار داشتم که نیروهای ما و نیروهای روسیه به طور حرفه ای رفتار کنند. نیروهای دریایی موظف به انجام کار حرفه ای در دریا می باشند.
نیروی ششم دریایی ایالات متحده عمدتا در مدیترانه مصروف فعالیت است و دفتر مرکزی آن در ناپل قرار دارد. با این حال، کشتی های این ترکیب به طور منظم در دریای سیاه و بالتیک، و همچنین در شمال اروپا حضور دارند.
گروهی از کشتی های نیروی دریایی روسیه، در ترکیب پایگاه نظامی دائمی، به طور مداوم در قسمت شرقی دریای مدیترانه، عمل می کنند. علاوه بر این، روسیه دارای نقطه تدارکاتی در بندر تارتوس سوریه نیز است.
کشتی ها، هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده و متحدان ناتو در سال های اخیر دائما عملیات کشفی و شناسایی شان را در سواحل روسیه انجام می دهند. در برخی موارد، نزدیک شدن هواپیما، که ایالات متحده آن را "خطرناک" عنوان می کند، وجود دارد. هیچ حادثه جدی دیگری بین ارتش گزارش نشده است.
پس از پيوستن کريمه به روسيه و به علت درگيري در دونباس،وزارت دفاع امریکا حق همکاری با ارتش روسيه را ندارد. تنها کانال های ارتباطی در سطح سران کارکنان لوی درستیز ها و همچنین در سطح نظامیان ارتش دو کشور در سوریه موجود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала