نظامیان امریکایی با استفاده از مغز مصنوعی برای مبارزه با دشمنان موافقه کردند

© Flickr / The U.S. Armyنظامیان امریکایی با استفاده از مغز مصنوعی برای مبارزه با دشمنان موافقه کردند
نظامیان امریکایی با استفاده از مغز مصنوعی برای مبارزه با دشمنان موافقه کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان امریکایی با استفاده از مغز مصنوعی موافقه کرده و عقیده دارند که کشور آنها جهت مقابله با دشمنان بزرگ بالقوه، مانند روسیه و چین بدون تکنالوژی های آینده قادر نخواهد بود. با این حال، نگرانی مربوط به کنترول ماشین ها بر سلاح مرگبار ماموران را به اتخاذ موضعگیری محافظه کارانه نسبت به مغز مصنوعی مجبور ساخته اند.

میتیو کوکس (Matthew Cox) در مقاله منتشره در « Business Insider» (امریکا) می نویسد، بریوس جیت قوماندان نیروهای زمینی امریکا در باره مسایل خریداری ها، لوژیستیک و تکنالوژی ها مجاز دانست که انواع معین تسلیحات تحت کنترول مغز مصنوعی قرار گرفته میتوانند. چون فقط به این ترتیب امکان پیروزی بر چنین دشمنان قوی، مانند روسیه و چین فراهم شده میتواند.

جیت اظهار داشت که محدودساختن سیستم های دفاعی بر پایه مغز مصنوعی کاملاً درست نیست. او توضیح داد که ماشین های هشیار به نیروهای زمینی امریکا امکان واکنش فوق العاده سریع و دادن پاسخ به حملات دشمن فراهم می سازند. اما هراس های محافظه کارانه این امکانات را برهم می زنند.

نظامی امریکا توضیح نمود:« زمان — این اسلحه است. اگر ما نتوانیم مغز مصنوعی را به اداره موثر سیستم های دفاع جلب نمائیم، در دورنمای درازمدت ما زمان را از دست میدهیم. فرضاً، شما بر من آتش توپخانه انجام میدهید. من میتوانم این مرمی ها را هدف قرار دهم و شما به شخص در سلسله عملیات برای تحقق هر فیر نو نیاز دارید. اما مردم کفایت نمی کند، تا انداخت به حد کافی سریع صورت گیرد».

قطعات جیت بجای قطعه ایجاد شده چندی قبل « Army Futures Command (AFC)» سعی میکنند نقشه راه را برای بکاربرد مغز مصنوعی در شرایط محاربوی طراحی کنند. AFC مصروف طراحی مغز مصنوعی برای نیروهای زمینی امریکا می باشد. برای این قطعه مرکز ویژه در پوهنتون کارنیگی-میلاون ایجاد کرده اند.

جیت گفت:« ما سعی می ورزیم ساختمان مغز مصنوعی را طوری تنظیم کنیم، تا آن پایدار باشد و توانایی ما را در مورد استفاده از منابع سهلتر سازد، تحقیقات را انجام دهد و امکانات مغز مصنوعی را در تمام اردو تحقق بخشد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала