هوتل جاپانی نیمی از کارمندان رباتیک را اخراج کرد

© Photo / HnH / HnHهوتل جاپانی نیمی از کارمندان رباتیک را اخراج کرد
هوتل جاپانی نیمی از کارمندان رباتیک را اخراج کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوتل رباتیک Henn na در ناگازاکی تصمیم گرفت نیمی از کارمندان رباتیک خود را از هوتل اخراج نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، این هوتل جاپانی که از کارمندان رباتیک استفاده می‌کرد مجبور شده نیمی از آنها را اخراج کند زیرا به جای کمک به کارمندان اضافی، کار بیشتری ایجاد می‌کردند.
این در حال است که چندی پیش هوتلی در جاپان ربات های متعددی را به کار گرفت. این ربات ها در قسمت پذیرشگری و خدمات اتاق فعالیت می‌کردند. اما این هوتل مجبور شده نیمی از کارمندان رباتیک خود را اخراج کند.
این هوتل در سال 2015 میلادی افتتاح شد و سال بعد به عنوان نخستین هوتل با کارمندان رباتیک دنیا در گینس ثبت شد.

افتتاح اولین کافی شاپ ربات ها در جاپان + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
افتتاح اولین کافی شاپ ربات ها در جاپان + ویدئو

اما اکنون به دلیل شکایت های متعدد کارمندان و مشتریان این هوتل زنجیره‌ای، فقط نیمی از 243 ربات خود را در حالت فعال نگه داشته است زیرا آنها به جای آنکه از حجم کار کارمندان بکاهند، هرج و مرج ایجاد می‌کردند.
یکی از کارمندان هوتل در این باره به روزنامه وال استریت ژورنال گفت: با اخراج ربات ها اوضاع بهتر است. دیگر مسافران از ما نمی‌خواهند برای حل مشکلی مربوط به ربات ها به اتاقشان برویم.
هوتل نخست 80 ربات را به کار گرفته و خیلی سریع تعداد کارمندان رباتیک را افزود، از جمله سگ های رباتیکی که در تالار ورودی هوتل مسافران را سرگرم می‌کردند. اما به گفته مسافران این ربات ها بیشتر اوقات خراب بودند.
همچنان یک ربات کمکی در اتاق ها به نام "Churi"، از نخستین ماشین هایی بود که اخراج شد زیرا به گفته مسافران، نمی‌توانست سوال های ساده را پاسخ دهد.
تاکیوشی او مدیر هوتل در این باره می‌گوید: این ربات های محدودیت هایی دارند. شرایطی وجود دارد که نیازی به ربات نیست و گاهی اوقات آنها فقط مردم را عصبانی می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала