مقابله راکت امریکا با راکت قاره پیمای روسیه

© Photo / Wikipedia.orgRIM-161 SM-3
RIM-161 SM-3 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا قصد دارد در سال 2020 راکت هدایت شده جدید SM-3 برای نابودی راکت های بالستیک قاره پیمای روسیه را مورد آزمایش قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، به اساس گزارش در امور سیاست دفاع راکتی امریکا، پنتاگن قصد دارد راکت دافع هوا SM-3 را برای ردیابی راکت های بالستیک قاره پیما در سال 2020 آزمایش نماید.
به اساس گزارش (MDA)آژانس دافع هوا امریکا: "راکت دافع هوا SM-3 Block IIA در سال 2020 در مقابل راکت بالستیک قاره پیما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

RIM-161 SM-3 - اسپوتنیک افغانستان
مقابله راکت امریکا با راکت قاره پیمای روسیه

از لابلای گزارشات چنین بر میاید: "این راکت ردیاب دارای امکانات بهتر برای بلند بردن سطح توانائی دفاعی است که می تواند بار اعظیم سیستم کشف هوائی زمینی (GBI)امریکا را بدوش بگیرد و دفاع پایدار را برای ایالات متحده در برابر راکت های دوربرد کشورهای مهاجم فراهم کند".
این سومین اقدام ایالات متحده در عرصه سیستم دفاع راکتی ملی از آغاز سال 1999 میباشد. اقدام پیشین در مورد سیاست دفاع راکتی ایالات متحده توسط دولت باراک اوباما در سال 2010 و قبل از آن در سال 1999 در زمان بیل کلینتن منتشر شد. در این سند تهدیدات موجود و آینده را تحلیل می گردد و مسیرهای اصلی گسترش سطح دفاع راکتی را مطابق با استراتیژی های کنونی ایالات متحده در زمینه دفاع هوائی راکتی و قوای هستوی مشخص گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала