ترامپ زمان برگزاری دومین دیدار خود با رهبر کوریای شمالی را اعلام کرد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ زمان برگزاری دومین دیدار خود با رهبر کوریای شمالی را اعلام کرد
ترامپ زمان برگزاری دومین دیدار خود با رهبر کوریای شمالی را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ سفید در بیانیه‌ای از دیدار مقام ارشد کوریای شمالی با رئیس جمهور امریکا و تعیین زمان دیدار سران دو کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "خبرگزاری رویترز" دومین نشست میان دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی در اواخر ماه فبروری امسال برگزار خواهد شد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای با اعلام اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با هیئتی از کوریای شمالی در دفتر خود دیدار کرد، افزود: بر اساس توافق صورت گرفته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی اواخر ماه فبروری در مکانی که متعاقبا اعلام خواهد شد دیدار خواهند کرد.
پیش از این نیز مقام‌های امریکایی از دیدار فرستاده ویژه رهبر کوریای شمالی با مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا و برنامه‌ریزی او برای دیدار با رئیس‌جمهور این کشور خبر داده‌ بودند.
ساعاتی پیش کیم یونگ چول، نماینده ارشد کوریای شمالی برای گفتگو در خصوص برگزاری دومین دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون وارد واشنگتن شده بود. کیم یونگ چول هدایت مذاکرات در ارتباط با خلع سلاح هسته‌ای با امریکا را بر عهده دارد.
یادآوری میکنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی 12 جون سال گذشته در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته و تنها با حضور مترجمان گفتگو کردند. مذاکرات پس از این نشست هم به بن‌بست رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала