اقدام جالب جورج دبلیو بوش برای خوب نشان دادن خودش در شرایط کنونی امریکا + عکس

© Dmitriy Astakhovاقدام جالب جورج دبلیو بوش برای خوب نشان دادن خودش + عکس
اقدام جالب جورج دبلیو بوش برای خوب  نشان دادن خودش + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور اسبق امریکا از تعطیلی دولت این کشور برای خوب نشان دادن خود استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جورج دبلیو بوش به دلیل تعطیلی دولت فدرال برای محافظانش که بدون حقوق در حال انجام وظیفه هستند پیتزا خرید.
وی در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده که نشان می‌دهد چند جعبه پیتزا برای محافظانش می‌برد. او این کار را به نشانه قدردانی از محافظانش برای انجام خدمت بدون پرداخت حقوق انجام داده است. 

او زیر این عکس نوشت: لورا — همسر بوش- و من از کارکنان سرویس امنیت مخفی آمریکا و هزاران کارمند دولت فدرال که بدون پرداخت دستمزد همچنان برای کشور خدمت می کنند، قدردان هستیم… وقت آن رسیده که رهبران دو حزب اصلی امریکا سیاست را کنار گذاشته و با هم متحد شوند و به این تعطیلی خاتمه دهند."
800 هزار کارمند دولت فدرال امریکا از نزدیک به 4 هفته پیش تا کنون به دلیل اختلافات بین ترامپ و کنگره بر سر اختصاص بودجه 5.7 میلیارد دالری برای احداث دیوار مرزی در مکسیکو، بیکار شده و حقوق نمی گیرند.
در پی تنش‌های سیاسی بین کنگره و کاخ سفید دو طرف برای یکدیگر خط و نشان می کشند و در حالی که چهارشنبه هفته گذشته نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به ترامپ از او خواست برنامه سخنرانی سالانه در کنگره را لغو کند، ترامپ نیز کمتر از 24 ساعت پس از این نامه، برنامه سفر پلوسی به چند کشور خارجی را به بهانه تعطیلی دولت فدرال، لغو کرد.
کاخ سفید دیروز اعلام کرده است ترامپ بعدازظهر شنبه — امروز- سخنرانی مهمی را درباره تعطیلی موقت دولت فدرال ایراد خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала