حمله هوایی و راکتی اسرائیل به خاک سوریه ناکام ماند + ویدیو

© Photo / Ruptlyحمله هوایی و راکتی اسرائیل به خاک سوریه ناکام ماند + ویدیو
حمله هوایی و راکتی اسرائیل به خاک سوریه ناکام ماند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم دفاع هوایی سوریه بیشترین راکت های اسرائیلی را که از هوا و زمین به سمت خاک این کشور شلیک شده بودند را با استفاده از سیستم پیشرفته دافع هوایی روسی "پانتسیر" رهگیری و منهدم کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های سوریه نیمه‌شب گذشته از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق در پی رهگیری و انهدام حملات هوایی اسرائیل به پایتخت این کشور خبر دادند. 

پیشتر مرکز کنترل وزارت دفاع ملی روسیه گزارش داد که سیستم دفاع هوایی «پنتسیر» و «بوک» سوریه امروز 7 راکت اسرائیل را که بالای میدان هوایی بین المللی سوریه شلیک شده بودند، رهگیری کردند.
طبق گزارش رسانه‌ها، با وجود حمله راکتی به منطقه جنوب سوریه و به ویژه شهر دمشق، هم اکنون آرامش در شهر برقرار است. حمله اسرائیل به مدت 80 دقیقه و در 4 مرحله صورت گرفت.
ارتش سوریه اعلام کرد که سیستم های دافع هوایی این کشور کارایی بالایی را در رهگیری و انهدام راکت های دشمن از خود نشان داد‌. این دومین حمله هوایی اسرائیل به خاک سوریه در 24 گذشته بود.
گفته می‌شود اسرائیل شماری از مراکز نظامی را در محدوده فرودگاه دمشق، منطقه الکسوه در حومه جنوب شهر و مراکزی در استان‌های قنیطره و سویدا در جنوب سوریه مورد حمله قرار داد.
پیش از این نیز خبرگزاری سوریه گزارش داده بود دافع هوایی این کشور با حمله اسرائیل به منطقه جنوب سوریه مقابله کرده و مانع از تحقق اهداف این حمله شده است.
دفتر رسانه‌ای ارتش ویدیوی از این حمله راکتی را که احتمالا توسط کمره های که در راکت ها نصب شده بودند، منتشر نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала