مایکل جکسون بار دیگر به تجاوز جنسی بر کودکان متهم شد

© AP Photo / Uwe Leinمایکل جکسون بار دیگر به تجاوز جنسی بر کودکان متهم شد
مایکل جکسون بار دیگر به تجاوز جنسی بر کودکان متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک طراح رقص به نام “وید رابینسون” كه در دهه 2000 با چهره های معروف موسیقی پاپ همكاری داشته ، با ارائه مداركی ، “مایكل جكسون” ستاره سابق پاپ را به سوء استفاده جنسی از كودكان محكوم كرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این رقاص معروف با ارائه شواهدی موثق ادعا کرده است كه مایکل جكسون، هنگامی که وی بیش از هفت سال نداشت،  به او تعرض جنسی كرده و در نظر دارد طی یك دادگاه علتی این مدارك را منتشر كند. او كه در حال حاضر 30 سال دارد گفته ، زمانی كه 5 ساله بودم برای یك ویدئو با جكسون آشنا شدم و تا 14 سالگی در عمارت «نورلند رانچ» (Neverland Ranch) كه یكی از املاك جكسون بود اقامت داشتم.
البته ادعاهای «رابینسون» تا حدودی تعجب آور است. او در سال 2005 به آزارهای جنسی توسط «جكسون» شهادت داد و اینكه خودش مورد آزار قرار گرفته را تكذیب كرد. این در حالی است كه «بلانكا فرانسیا» در محاكمه سال 2005 ، جكسون را به داشتن روابط غیر اخلاقی با تمام كودكانی كه آنها را آموزش می داد ،از جمله «رابینسون»، متهم كرده بود. اما اینكه چرا «رابینسون» پس از مرگ «جكسون» چنین اعترافی كرده جای تعجب دارد.
سال 2005 "مایكل جكسون" به جرم سوء استفاده جنسی از یك پسربچه 13 ساله دادگاهی شد ولی از هر اتهامی تبرئه شد. وكلای «رابینسون» در حال حاضر درصدد برگزاری دادگاه علنی برای وی هستند.«رابینسون» كه در حال حاضر طراح حركات موزون خوانندگانی همچون «بریتنی اسپیرز» ، «آشر» ، «پنیك» و (NSYNC) است ،‌از 5 سالگی در كنار مایكل جكسون به فراگیری اصول و حركات موزون و موسیقی پرداخته است.
مایکل جکسون یکی از موفق ترین آواز خوان ها در تاریخ موسیقی پاپ بود. او 15 جایزه گرمی را دریافت کرده است. تعداد فروش آلبوم های موسیقی مایکل جکسون در جهان، از جمله آلبوم ها، تک آهنگ ها، مجموعه ها و غیره، حدود 1 میلیارد نسخه است. این آواز خوان در تاریخ 25 جون 2009 در اثر مصرف بیش از حد دارو های "آنتی دپرسانت" جان خود را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала