پادشاه مالیزیا از همسر روسی‌اش جدا می‌شود

© Sputnik / Evgenya Novozheninaپادشاه مالیزیا از همسر روسی‌اش جدا می‌شود
پادشاه مالیزیا از همسر روسی‌اش جدا می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌ها گزارش دادند که پادشاه مالیزیا، پس از کناره گیری از قدرت، همسرش (مدل 25 ساله روسی) را طلاق می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد پنجم معروف به اعلیحضرت 49 ساله از مدل 25 ساله روسی (ملکه زیبایی سال 2015 مسکو) جدا می‌شود.
جریان مراسم عروسی آنها، همه‌گی به مورد بحث قرار دادند. 22 نوامبر سال 2018 مراسم ازدواج اوکسانا ووئوودینا، ملکه زیبایی روسی، با سلطان محمد پنجم، پادشاه کشور مالیزیا، برگزار شد. و به‌خاطر این مدل زیبا روسی از سمت خود به عنوان پادشاه مالیزیا مرخصی استعلاجی گرفت و با ملکه زیبایی مسکو ازدواج کرد.

این مدل روسی مسلمان شد و تمام عکس‌های نیمه برهنه خود را از شبکه‌های اجتماعی حذف کرد. و اخیراً در مطبوعات زمزمه‌های از حامله‌گی این مدل روسی بود که گویا او انتظار یک کودک را دارد.
در حال حاضر گزارش های حاکی از آن که گویا پادشاه مالیزیا ملکه زیبایی مسکو را طلاق می‎دهد و همچنان ادعا شده است که احساس و رابطه خوبی با همسرش ندارد. علاوه بر این، رابطه آنها پر از رسوایی بوده است.
یادآوری می‌کنیم که روز جمعه 23 نوامبر سال گذشته تالار مجلل «بارویخا کنسرت‌هال» مسکو شاهد یک عروسی شاهانه بود. در آن روز، مراسم ازدواج اوکسانا ووئوودینا، ملکه زیبایی روسی، با سلطان محمد پنجم، پادشاه کشور مالیزیا معروف به اعلیحضرت، برگزار شد. مراسم عروسی پادشاه مطابق با شریعت اسلامی برگزار شده و در آن، بدون مشروبات الکلی، فقط غذا‌های حلال سرو شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала