عواقب تلخ سفر دختر استرالیائی در پاکستان

© Fotolia / Kar Trعواقب تلخ سفر دختر استرالیائی در پاکستان
عواقب تلخ سفر دختر استرالیائی در پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر استرالیائی که برای دیدن مرد آرزوهایش عازم پاکستان شده بود به سرنوشت تلخ سردچار گردیده، برده جنسی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، دختر استرالیائی که برای دیدن مرد رویاهاش عازم پاکستان شد، مورد تجاوز قرار گرفت، گرسنگی کشید و مثل یک زندانی حبس شد.

برده ی جنسی داعش : تهدید میکردند که بچه هایم را می کشد - اسپوتنیک افغانستان
آزادی برده جنسی از چنگ داعش+ویدیو

این دختر استرالیائی که با وعده کاذب یک زندگی شاد با مرد آرزو هایش به پاکستان جذب شد، به جای آن، مانند یک زندانی حبس شد، مورد ضرب و ستم قرار گرفت و چند ماه به عنوان یک برده جنسی مورد استفاده قرار گرفت.
لارا هال، 30 ساله، قربانی یک گروه شکارچی دختران آنلاین شد که وی را چندین ماه بارها و بارها مورد تجاوز قرار دادند و زندانی کردند.
هنگامی که او موفق به تماس با کمیسیون استرالیا در پاکستان شد، ادعا کرد که او به پاسخ سطحی مواجه شد و مشاوره محدودی دریافت کرد.
او وقتی که در شرایط نامناسبی قرار داشت با یک پسر پاکستانی به نام سجاد آشنا می شود و سجاد به او می گوید که پنج خانه دارد و یک قرارداد خرید در اسپانیا را هم به وی نشان می دهد و می گوید ما می توانیم در آنجا زندگی کنیم و حتی عکس های خانه را نیز برای وی فرستاد.
وی برای برآورده نمودن آرزوهایش نزد محبوب ترین مرد خیال هایش به پاکستان آمده بود، ولی مرد نا مرد پاکستانی با او وفا نکرد و از وی به مثابه برده جنسی استفاده کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала