مادورو از حمایت مردم برخوردار میباشد

© AP Photo / Seth Wenigمادورو رئیس جمهور ونزوئلا
مادورو رئیس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
70 درصد مردم ونزوئلا از پارلمان کشور شان پشتیبانی نمی کند، ولی تقریبا 70 درصد شهروندان آن از مادورو حمایت می نمایند.

به گزراش اسپوتنیک، واسیلی نانزانیا نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت که تقریبا 70 درصد از مردم ونزوئلا برای رئیس جمهور نیکولاس مادورو رای دادند، در مورد شمار افرادی که از مجلس ملی حمایت نمی کنند، در واشنگتن نایبنسای

جزئیات افشای برنامه پنهانی ایالات متحده برای تغییر دولت در ونزویلا - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات افشای برنامه پنهانی ایالات متحده برای تغییر دولت در ونزویلا

"در بیستم ماه می 2018 مردم ونزوئلا بار دیگر از نامزدی نیکلاس مادورو به عنوان رئیس جمهور کشور حمایت کردند و به این شکل تقریبا 68 درصد رای مردم را بدست آورد».
به گفته وی، " واشنگتن حداکثر تلاش خود را برای رأی گیری به صورت بی عدالتی، سایه بر مقامات روزمره کشور" انجام داد". دیپلمات روسی گفت: "به طور خاص، شواهد کافی وجود دارد که تعدادی از مخالفان نامزدی تحت فشار شدید قرار داشته باشند تا کاندیدهای خود را رد کنند و از مبارزه برای ریاست جمهوری غقب روند."
وی افزود: "طبق تحقیقات جامعه شناسی که در اکتوبر سال 2018 توسط یکی از نهاد های نزدیک به مخالفین انجام شده است، مجلس ملی که رهبر او اکنون در واشنگتن به عنوان رئیس جمهور قرار دارد، 70 درصد رای مردم ونزوئلا را باخود ندارد."
" واسیلی نانزانیا افزود: ایالات متحده نقشه از مخالفت رژیم "مادورو" با مردم ونزوئلا را طرح ریزی نموده است. این تصویر دور از واقعیت است. علل الرغم این همه، رهبر ونزوئلا از حمایت واضحی از توده ها برخوردار است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала