افزایش شمار قربانیان حملات ضد یهودی در سال 2018

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر افزایش شمار قربانیان حملات ضد یهودی در سال 2018
افزایش شمار قربانیان حملات ضد یهودی در سال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه اسرائیل گفت، که در سال 2018 شمار قربانیان حملات ضد یهودی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتینک، نفتالی بنت وزیر اتحادیه های/دیاسپورا یهودی های اسرائیل گفت، که در سال 2018 شمار قربانیان ضد یهودی به 13 تن رسیده، که این بیشترین شمار تلفات در یک چهارم قرن در یک سال است.

راکت تکتیکی توچکا - اسپوتنیک افغانستان
ترس و لرز اسرائیل از حمله راکتی سوریه

او در هنگام ارائه گزارش سالانه خود در یک نشست دولتی، ازافزایش رکورد یهودی ستیزی در سراسر جهان، در خیابان ها، انترنت، در عرصه سیاسی سخن گفت.

بخش مطبوعاتی وزارت اتحادیه های یهودی به نقل از سخنان بنت نوشت:- "سال که گذشت ما شاهد شمار بیشترین تلفات یهودی ستیزی پس از دهه 1990 به بعد بودیم".

او گفت: قربانیان سه حمله یهودی ستیزی 13 تن یهود بودند. بزرگترین کشتار یهودی ها در کنیسه در شهر پیتزبورگ امریکا در ماه اکتوبر رخ داد که در آن 11 تن از اعضای جامعه محلی یهودی کشته شدند. دو مورد دیگر بر می گردد به قتل مایر نولل 85 فرانسوی در شهر پاریس و بلیز برنشتاین دانش آموز 19 ساله در ایالات متحده امریکا که در نتیجه حملات یهودی ستیزی کشته شدند.

این وزیر می گوید، که از سال 1994 بدینسو که در یک مرکز فرهنگی یهودی ها در آرژانتین 85 نفر در نتیجه یک انفجار کشته شده بود، شمار تلفات امسال بی پیشینه است.

بر اساس این گزارش، بر خلاف سال های گذشته که خشونت در برابر یهودیان در سراسر جهان بیشتر توسط افراد افراط گرای خاور میانه انجام می شد، اما در سال 2018 خشونت ها در برابر یهودی ها توسط نئونازی ها و پشتیبانان ایدئولوژی سوپر اسمای سفید انجام شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала