استراتیژی ایران محو اسرائیل است

© AFP 2023 / Atta Kenareمراسم رژه روز ارتش در ایران
مراسم رژه روز ارتش در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسین سلامی: در صورت آغاز جنگ از طرف اسرائیل، سرزمین‌های اشغالی بازپس گرفته خواهد شد و حتی اسرائیلی‌ها در فلسطین قبرستان برای دفن کردن جنازه‌های خود نخواهند داشت.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین سلامی، جانشین قوماندان عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد: «اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی آغاز شود، مسلماً این جنگ همان جنگی است که محو او را در پی خواهد داشت».

آمادگی ایران برای جنگ با اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی ایران برای جنگ با اسرائیل

حسین سلامی در واکنش به تهدیدات اسرائیل در هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه گفت: «استراتیژی ما محو اسرائیل از جغرافیای سیاسی جهان است و به‌نظر می‌رسد با شرارت‌هایی که اسرائیل در حال انجام است، خودش را به این واقعیت نزدیک می‌کند».
او تاکید کرد در صورت آغاز جنگ از طرف اسرائیل «سرزمین‌های اشغالی بازپس گرفته خواهد شد و حتی اسرائیلی‌ها در فلسطین گورستانی برای دفن کردن جنازه‌های خود نخواهند داشت».
یک هفته پیش از این اردوی اسرائیل از هدف گرفتن مواضع نیروهای قدس سپاه در حومۀ پایتخت سوریه خبر داده بود. این حملات پس از آن انجام شد که بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل به ایران هشدار داد در صورت عدم خروج نیروهایش از سوریه، به مواضع ایران در خاک سوریه حمله خواهد کرد.
پس از این حملات نیز دنی دانون، نمایندۀ اسرائیل در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت اعلام کرد که نیروی قدس ایران یک راکت با برد متوسط را در نزدیکی سرحد اسرائیل پرتاب کرده است و اسرائیل در واکنش به این حمله، زیرساختهای نظامی ایران در سوریه از جمله مراکز قومانده و کنترل اطلاعات، دیپوی تسلیحات و مراکز آموزشی را هدف قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала