واکنش مسکو به اطلاعات امریکا مبنی بر "سلاح فضایی" روسیه

© Photo / ESA/Alexander Gerst واکنش مسکو به اطلاعات امریکا مبنی بر "سلاح فضایی" روسیه
واکنش مسکو به اطلاعات امریکا مبنی بر سلاح فضایی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفتهٔ مقامات مسکو، اطلاعات استخبارات ملی امریکا مبنی بر اینکه گویا روسیه مثل چین مصروف ساخت سلاح ضدماهواره‌یی – یکی از عناصر جنگ اطلاعاتی می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بوندارف، رئیس کمیتهٔ دفاعی و امنیتی شواری فدراتیف (مجلس سنای) روسیه در واکنش به اطلاعات نشرشده توسط استخبارات امریکایی درمورد "سلاح فضایی" روسیه گفته است که تمام پروژه‌های نظامی روسیه در چوکات نورم‌های بین‌المللی می‌باشد و چنین اطلاعات عنصر جنگ اطلاعاتی شمرده می‌شود.

سرویس امنیت ملی امریکا: سلاح های فضایی روسیه و چین به زودی رونمایی می شود - اسپوتنیک افغانستان
سرویس امنیت ملی امریکا: سلاح های فضایی روسیه و چین به زودی رونمایی می شود

دن کوتوز، رئيس ادارهٔ استخبارات ملی ایالات متحده امریکا روز سه شنبه اعلام کرد که چین و روسیه تلاش دارند تا فرصت‌های شان را در فضا توسعه دهند و در چوکات این فرصت‌ها بالای سلاح ضدماهواره‌یی کار می‌کنند.

بوندارف به خبرنگاران گفت: "ایالات متحده امریکا اتهامات جدید به آدرس روسیه وارد می‌کند. حالا استخبارات آنها گویا از تصمیم روسیه برای ساخت سلاحی که بتواند ماهواره‌های امریکایی را از کار بیندازد و ارگان‌های فضایی امریکا را با خطر مواجه سازد آگاه شده است. با این شکل آنها می‌خواهند یکبار دیگر توجه را از نقض‌های واقعی خود شان به نقض‌های خیالی ما، جلب کنند و علیه ما کشورهای سوم را قرار دهند. ما باید با این جنگ اطلاعاتی مقاومت کنیم".

وی خاطر نشان ساخت که روسیه هیچ‌گاهی با هیچ یک از پلان‌ها و اقداماتش، مسوولیت‌هایی را که در چوکات توافقات بین‌المللی به عهده گرفته است، نقض نکرده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала