روسیه تصویر کارخانه تولید راکت‌های ممنوعه در امریکا را نشر کرد+‌ عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه تصویر کارخانه تولید راکت‌های ممنوعه در امریکا را نشر کرد+عکس
روسیه تصویر کارخانه تولید راکت‌های ممنوعه در امریکا را نشر کرد+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تصویر کارخانه تولید راکت‌های میان برد ممنوعه در امریکا را نشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی روسیه تصویر از کارخانه تولید راکت‌های میان برد ممنوعه در امریکا (INF) «پیمان منع راکت‌های میان برد» را نشر کرد.
این وزارتخانه خاطر نشان کرد که در سال 2017 میلادی کنگره امریکا بودجه مالی را برای توسعه یک راکت زمینی میان برد به پنتاگون اختصاص داد.
وزارت دفاع ملی روسیه تصویری از کارخانه تولید راکت‌های ممنوعه را در ایالت آریزونا شهر توسان امریکا نشان می‌دهد که در آن ایالات متحده امریکا با نقض «پیمان منع راکت‌های میان برد» راکت‌های ممنوعه را تولید می‌کند.

وزارت دفاع ملی روسیه می‌گوید که در طور دوسال گذشته، مساحت این کارخانه 44 درصد (55-79 هزار متر مربع) افزایش یافته است. علاوه بر این، تعداد کارکنان در این فاریکه تقریباً به دو هزار نفر افزایش یافته است.
وزارت دفاع ملی روسیه افزود که کنگره امریکا برای تولید یک راکت زمینی میان برد بودجه مالی برای پنتاگون اختصاص داد. این نشان دهنده آن است که امریکا پیش از خروج از پیمان روسیه را بدون کدام شواهد به نقض این پیمان متهم می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала