توزیع "کوپون‌های مساعدتی مواد غذایی"برای خانواده‌های شهدا آغاز شد

© ARG - ارگ- FBتوزیع "کوپون‌های مساعدتی مواد غذایی"برای خانواده‌های شهدا آغاز شد
توزیع کوپون‌های مساعدتی مواد غذاییبرای خانواده‌های شهدا آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست‌جمهوری افغانستان اعلام کرده است که مرحله‌ی نخست توزیع «کوپون‌های مساعدتی» برای خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ریاست جمهوری افغانستان، روند توزیع «کوپون مساعدتی» برای خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی در کابل با حضور رییس‌جمهور اشرف غنی رسما آغاز شده است.
این کوپون‌ها شامل آرد، برنج، روغن، چای، شکر و عدس می‌شود که به رویت کتابچه‌ی کوپون تأیید شده، در هر ماه به ورثه‌ی شهدا توزیع می‌شود. 

این در حالی است که رییس‌جمهور غنی به تاریخ دوازدهم جدی به اداره‌ی تدارکات ملی دستور داده بود تا به هدف رسیدگی به خانواده‌های «شهدای» نیروهای امنیتی و دفاعی «کوپون‌های مساعدتی مواد غذایی» توزیع کند.
بر اساس حکم رییس‌جمهور غنی، وزارت‌های دفاع، داخله، کار و امور اجتماعی،‌ اداره‌ی حمایت از افراد دارای معلولیت و ورثه‌ی شهدا و ریاست عمومی امنیت ملی موظف شده بودند تا لیست و شهرت ورثه‌ی شهدا را به تفکیک ولایات به دسترس اداره‌ی تدارکات ملی قرار بدهند.
گفتنی است که در مرحله‌ی نخست برای مدت 9 ماه توزیع کوپون‌های مساعدتی مواد غذایی برای حداقل 12 هزار خانواده‌ی واجد شرایط در ولایت کابل با همکاری ادارات زیربط به شکل امتحانی آغاز و تطبیق می‌گردد و سپس در تمامی ولایات کشور تعمیم خواهد یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала